Hírek
22365 hír az adatbázisban
Kampány indul a magyar sertéshús népszerűsítésére
MTI - 2012-04-05 07:45
Reklám

"Szigorúan ellenőrzött malacok" szlogennel fut az Agrármarketing Centrum kampánya, amely a hazai sertésáru előnyeire kívánja felhívni a figyelmet.

"Szigorúan ellenőrzött malacok" elnevezéssel indít kampányt az Agrármarketing Centrum (AMC) annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet: a csomagolt és füstölt sertésárun érdemes keresni az ovális hatósági pecsétet és abban a HU országjelet.

A közlemény szerint a megkülönböztető jelzés nemcsak a termék minőségére nézve jelent garanciát, hanem jó eséllyel azt is jelenti, hogy a termék gabonaalapú takarmányon hizlalt magyar sertésből készült.

Az AMC az egy hónapos integrált kampány a plakátok mellett rádiós és televíziós PR-riportokkal, sajtó- és online felületeken elhelyezett PR-cikkekkel, valamint bannerekkel szeretné felhívni az emberek figyelmét a magyar sertéshúsok fogyasztásának előnyeire. A voroshus.hu internetes oldalon minden lényeges információ megtalálható a vörös húsok fogyasztásával, egészségre gyakorolt hatásával, valamint a vörös hús táplálkozásban elfoglalt helyével kapcsolatban - tartalmazza a közlemény.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Dísznövényeket népszerűsítő kezdeményezés indult
  A tavaszi sertéshúsfogyasztás-ösztönző kampány
  Kiváló Minőségű Sertéshús védjegy a SPAR-nak
  Agrár kincsekkel promóciózik az Auchan
  A legnépszerűbb maradt a sertéshús
  Szakmai összefogás a magyar élelmiszerekért
  A magyar vásárló a hazai terméket támogatja – egészen a pénztárig
  Kampány indult a helyi élelmiszerek fogyasztásának ösztönzésére

További hírek ebben a kategóriában

Valentin napi ajándékok a MINI-t...
Korbácsoljátok fel a vágyat term...
A Manchester United hivatalos id...
A Continental abroncsa ért el el...