Hírek
22818 hír az adatbázisban
Magyar döntős a Heineken dizájnversenyén
Marketinginfo.hu - 2012-03-30 11:40
Design

A Heineken 140. születésnapja alkalmából kiírt Limited Edition palacktervezési versenyen egy magyar tervező, Tomcsányi Gusztáv grafikus is bekerült a legjobb három páros közé.

A Limited Edition Design verseny tavaly év végén indult és a 2012. január 31-i határidőig több mint 100 országból érkeztek nevezések. A versenyzők 30.000 feletti számban töltöttek fel pályaműveket a www.yourfuturebottle.com oldalra. A hub egyfajta online galériaként üzemelt, mindenki bemutathatta munkáját. A kiírás értelmében minden indulónak csatlakoznia kellett egy másik tervező művéhez, akivel együtt, közösen állították össze palacktervüket. Az így létrejött egyedi palackok jól példázták az emberek közötti kooperációt az elkövetkező 140 évben.

Tomcsányi Gusztáv, a magyar versenyző több tervhez is csatlakozott saját alkotásával, azonban a nyerő párost végül nem velük, hanem a hozzá csatlakozó puerto rico-i Ray Munizzal alkották.

Neves, nemzetközi zsűri New Yorkban választotta ki az előzsűrizett 100 pályamunka közül a legjobbnak ítélt alkotásokat. A Limited Edition Design Challenge verseny döntőjébe végül 3 terv került:

Ray Muniz - Ponce, Puerto Rico & Tomcsányi Gusztáv - Budapest, Magyarország
Stefan Pilipović - Belgrád, Szerbia & Fabio Cianciola - Bari, Olaszország
Rodolfo Kusulas - Monterrey, Mexikó & Lee Dunford - Sydney, Ausztrália

A versenyzők egy multi-skype prezentáció keretében bemutatták dizájntervüket a zsűrinek, akik a győztes párost a napokban nevezik meg. A nyertesek 2012 decemberétől láthatják viszont díjnyertes pályamunkájukat, amikor is kezdetét veszi a Heineken 140 éves jubileumot ünneplő különleges kampánya.

"A versenyre az utolsó pillanatban neveztem, elsősorban azért, mert nagyon tetszenek a Heineken reklámjai és a designja. A tervemmel 10-12 másik, az enyémhez passzoló tervhez csatlakoztam. Hozzám is többen csatlakoztak, szerencsére Ray Muniz is, hiszen vele együtt jutottunk a döntőbe. Mindketten nagyon várjuk a döntést és bízunk a győzelemben." - mondta el a magyar versenyző, Tomcsányi Gusztáv, grafikus.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Grafikus képzés nem csak művészeknek (x)
  James Bond-lány a Heineken kampányában
  James Bonddal kampányol a Heineken
  Heineken: a sörözés újrafeltalálása
  Izgalmasabbá tenné a vásárlást a Heineken
  Növelni készül prémium márkái eladásait a Heineken
  Újfajta „ötlettoborzást” tart a Heineken
  Cider felé nyit a Heineken
  Mexikói-ausztrál páros nyert a Heineken versenyén
  James Bond a Heineken új kampányában
  Palackdizájn-versenyt hirdetett a Heineken
  Helyi kezdeményezéseket támogat a Heineken

További hírek ebben a kategóriában

A megnyerő névjegykártya titkai ...
Így válaszd ki a tökéletes menny...
Az angol lakberendezési stílus a...
Hogyan dobják fel otthonodat a d...