Egészségturisztikai kampányt indít belföldön a Magyar Turizmus Zrt.
MTI - 2012-02-28 18:52
Reklám
A kampány az egészségturizmusra épül: a turisztikai régiók gyógy- és wellness turizmushoz kapcsolódó kedvezményes akcióit, ajánlatait, programjait népszerűsíti belföldön.
A belföldi turizmust népszerűsítő - tavaly indított - mozgalom és kampányok folytatásaként a Magyar Turizmus (MT) Zrt. márciusban országos termékalapú egészségturisztikai kampányt indít a turisztikai régiók szolgáltatói ajánlatainak összefogásával - közölte a nemzeti turisztikai marketingszervezet az MTI-vel.
A kampány az egészségturizmusra épül: a turisztikai régiók gyógy- és wellness turizmushoz kapcsolódó kedvezményes akcióit, ajánlatait, programjait népszerűsíti belföldön.
A közlemény szerint a szolgáltatók konkrét ajánlatainak népszerűsítésének elsődleges eszköze a Magyar Turizmus Zrt. honlapja, ahonnan valamennyi régió speciális ajánlatai elérhetőek. Az online kampányt nyomtatott sajtómegjelenések egészítik ki, női magazinok mellett az MT Zrt. saját kiadású, havonta megjelenő "ÉLMÉNY itthon" magazinjában.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint tavaly gyógyszállodában és wellness szállóban összesen 540 ezer vendég szállt meg, a gyógyszálló vendégeinek száma 20,7 százalékkal csökkent, míg a wellness szállodáké 42,1 százalékkal nőtt.
Tavaly a gyógyszállodákban 1,027 millió vendégéjszakát töltöttek el, ez szintén 20,7 százalékos csökkenés. A wellness szállókban eltöltött vendégéjszakák száma 40 százalékkal 868 ezerre emelkedett.
Kapcsolódó cikkek:
A wellness pozitív hatással van az egészségünkre (x)
Az élmény, mint terápia
A magyarok többsége belföldön nyaral
Téli akció: összefogott a Magyar Turizmus Zrt. és a Kékkúti
Bevásárló-turizmus: vegyes kép a határ menti megyékben
Bevásárlóturisták népszerű célpontja Budapest
A Magyar Turizmus Zrt. logóját festik fel a Hungaroringre
A gasztronómiára építhetnénk turizmusunkat
|