Hírek
22800 hír az adatbázisban
A luxusvásárlók is lehetnek árérzékenyek
Marketinginfo.hu - 2012-02-24 11:29
Kereskedelem

Azt hihetnénk, hogy a felsőbb kategóriás termékek vásárlói a válság közepette is megveszik kedvenc márkájukat, ez azonban nem feltétlenül igaz - mondja Szilágyi Dóra, a Parfümerie Douglas marketingmenedzsere.

@M interaktív magazinunk bővebben foglalkozik a luxus világával. Amennyiben érdekli a téma, a luxusfogyasztásról többet is olvashat itt.

- Mit tapasztaltak az utóbbi években a felső árkategóriás kozmetikumok forgalma terén? Mennyire hatott a válság?

A válság a gazdaság minden területét érinti, így hatást gyakorolt a szépségiparra és parfüméria láncunkra is. Vásárlóinkról összességében elmondható, hogy árérzékenyek, ezért az akciók, promóciók, kedvezményes vásárlási lehetőségek egyértelműen motiválták őket az elmúlt időszakban.

- Ön mely márkáikat tekinti luxusterméknek? Mi motiválja vásárlásra fogyasztóikat?

Kereskedelmi láncunk döntően luxus termékek forgalmazásával foglalkozik. A felső kategóriás termékek vásárlói köre egy olyan réteg, amely számára fontos az a luxus érzés és kényeztetés, amelyet egy felső kategóriás termék biztosíthat számára. Egy új parfüm, egy luxus arc- vagy testápoló termék kényezteti lelkünket is, a rohanó és problémákkal teli mindennapokba egy csepp luxus érzését csempészheti, kizökkentve használóját a gondokkal teli pillanatokból. Így a válság okozta nehezebb időszak könnyebb "átvészelésében" is nagy szerepet játszanak ezek a termékek.

- Milyen jövőt jósol luxusmárkáik számára?

Parfüméria láncunk igyekszik minden vásárlói réteg számára megfelelő, széles szortimentet kínálni. Különösen a jelenlegi piaci körülményekhez igazodva igyekszünk olyan választékot kialakítani, hogy minden betérő vásárló megtalálja üzleteinkben a számára leginkább megfelelő terméket, akár a kedvezőbb árfekvésű márkák között is.

Fokasz Oresztész



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan sminkelj nyáron? (x)
  Terjeszkedni készül a Douglas
  Női vállalkozóknak hirdet díjat a Cartier
  Az egymilliomodik lájkért indított versenyt a Swarovski
  Jelentősen növelte eladásait a Swatch
  Hugo Boss kampány: digitális útmutató a fekete nyakkendőhöz
  A digitális csatornákra épít a Burberry
  Andrássy út: a luxus luxust vonz
  Egy luxusmárkát is közel kell hozni a vásárlókhoz
  Évszázadok kemény munkája kellett az elismeréshez

További hírek ebben a kategóriában

A Notino sikere Magyarországon
Háromból kettő magyar még soha n...
Két tipp elektromos autó vásárlá...
Hogyan készítsen jól konvertáló ...