Hírek
22365 hír az adatbázisban
600 millió forint bormarketingre
MTI - 2012-01-20 07:34
PR

Bormarketingre, a magyar borok népszerűsítését előmozdító rendezvényekre, pályázatokra mintegy 600 millió forint áll rendelkezésre az idén az Agrármarketing Centrum (AMC) szerint.

Simon Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója a XII. Magyarországi Bormarketing Konferencián beszélt róla, hogy a bormarketingre fordítható összeg forrása, a forgalomba hozatali járulék ez évben megszűnik, ez a termelőknek könnyebbséget jelent. A bormarketing-feladatok ellátása a továbbiakban "az általános adóbevételekből" megoldható lesz - vélekedett az igazgató.

A szakember elmondta: az agrármarketing a Magyar Turizmus Zrt.-hez kerül, az integráció az év folyamán megtörténik. Ezzel kapcsolatban az a kormányzati cél, hogy a változás zökkenőmentes legyen, az ügyfelek, a pályázók és a fogyasztók észre se vegyék - jegyezte meg.

Az idei pályázatok esetében újdonság lesz, hogy külföldi bormarketing-tevékenységre is elkülönítenek támogatási forrást. Ami a külföldi kiállításokat illeti: ez évben ismét lesz magyar nemzeti stand a londoni szakkiállításon, és megjelennek a magyar borok a düsseldorfi szakkiállításon.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Dísznövényeket népszerűsítő kezdeményezés indult
  Bormarketing az Auchan-tól
  Bormarketing: Riedel poharakat kapott a tokaji furmint
  A Tesco támogatja a Magyar Bormustrát
  A Magyar Bor Akadémia tagja lett Bujdosó Ferenc
  Népszerűek a magyar borok külföldön
  Bevezetik az EU-ban a biobort megkülönböztető jelölést
  Újra lehet bormarketingre pályázni
  Megújul a Bormarketing Bizottság

További hírek ebben a kategóriában

Hasznos tippek a vezetéssel szem...
Tippek - Hogyan tartsuk melegen ...
Az autó feketedoboza, menetrögzí...
Hasznos tanácsok kerítésválasztá...