Hírek
22709 hír az adatbázisban
Meghökkentő Samsung kampány a POS Mediától
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2012-01-17 11:32
Outdoor/indoor

Ambient kampányt szervezett a Samsung számára a POS Media Hungary, melynek keretében az elektronikai gyártó új mosógépét népszerűsítették.


Mikulás napján, december 6-án a Samsung óriási mosógépével találkozhattak a járókelők Budapest belvárosában, a Deák Ferenc tér közelében. Az Andrássy út és a Bajcsy-Zsilinszky út sarkán rendezett nagymosás keretében a 4x5x7 méteres monstrum a koszos autó, a bepiszkolódott motoros futár és utcai pad mellett a kéményeken át közlekedő és reggelre igencsak bekormozódott Télapót is megtisztította, a piros ruháját teljesen fehérre változtatva.

Az Eco Bubble mosógép mintájára dekorált makettet egy daru segítségével emelték a megtisztítandó tárgyakra, majd a munkatársak a fólia leple alatt mostak.

Így volt ez egy héttel később is, amikor az óriásmosógép a magyar motorsport fellegvárában, a Hungaroringen lendült akcióba. A méltán híres Párizs-Dakar Rally-n idén is képviseli hazánkat Szalay Balázs és csapata, az Opel Dakar team. A csapat úgy döntött, hogy a versenyig sem hagyják porosodni az autójukat, és a versenypályára látogattak, hogy egy kicsit bemelegítsék a motort, és néhány kör erejéig átérezzék a verseny hangulatát - a helyszínre érkezett ifjú rajongók nagy örömére. A nedves időjárás miatt sem száraz sem tiszta nem maradt az autó, ezért a próbakörök után ismét be lehetett vetni az óriásmosógépet.

Az egész akció célja a karácsonyi szezonban még inkább felerősödő reklámzajból való kitűnés volt, ezért fontos volt az egyediség - mondta el Veres Tibor, a POS Media Hungary vezető média tanácsadója. Az ötletet ugyan az ügyfél szállította, de csak szóbeli instrukciók formájában, a teljes körű megvalósítás minden gyakorlati részlete, a komplett kivitelezés, megvalósítás a POS Mediára maradt. A kampány nemcsak a helyszíni akciókból állt. A Class FM-en élő adásban beszéltek a promócióról, nagy érdeklődés közepette közvetítették az eseményt, a látványosságot megpillantó és a műsort hallgató autósok dudaszóval köszöntötték a jelenlévőket. A rádió munkatársai a helyszínen voltak, és még Garami Gábor műsorvezetőt is "kimosták". Ezen felül máshol is erős PR-t kapott az esemény - fejtette ki a szakember, aki szerint a megvalósítás során a határidő betartása és a biztonságos kivitelezés jelentette a legnagyobb nehézséget.

Veres Tibor elmondása szerint Mikulás napjára azért esett a választás, mert fontos volt még karácsony előtt elindítani a kampányt, és ez tűnt a legkorábbi reális időpontnak. Persze a Télapó "kimosása" is látványos, jó ötletnek tűnt. A Hungaroringen lezajlott eseménynek lökést adott az is, hogy a Samsung támogatja a Szalay Dakar Teamet, illetve hogy kiemelt médiafigyelemre lehetett számítani a verseny indulásának időbeli közelsége miatt.

Az ambient reklámról általánosságban elmondható, hogy rendkívül tág teret nyújt a kreativitásnak, ezáltal a kampányhoz igazítható, célzott kommunikáció megvalósítására ad alkalmat. Sok esetben a hagyományos felületekkel nem lehet mindenkit elérni, ezért a célcsoport reklámkerülő szegmensét ezekkel az érdekes, figyelemfelkeltő, esetenként akár vicces és meghökkentő, nem hagyományos megoldásokkal tudják megszólítani ügyfeleink - mondta Veres Tibor.

Dreiszker Péter, a Samsung fogyasztói elektronikai divíziójának marketingmenedzsere kérdésünkre elmondta: az óriás mosógép akció fő célja a márka és az általa alkalmazott egyedi technológiai eljárás ismertségének növelése volt a mosógép termékkategóriában. A kampány vegyesen használja az alternatív eszközöket és a klasszikus kommunikációs támogatást. A kampány értékelése még folyamatban van, de a befektetett munka tükrében komoly elérésre számítanak - fejtette ki a szakember. Hozzátette: egy mosógép kampány esetében mindenképpen tömegek megszólítása a cél. Az ambient kampány ilyenkor a legkülönfélébb médiumokban történő költséghatékony PR jelenlét elérését célozza.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A tökéletes mosógépek kiválasztásának kulcsa (x)
  3D-s játékkal kampányol a Samsung az amerikai mozikban
  Új vezérigazgató és új irányvonalak a Samsungnál
  Házhoz menő szervizt indít a Samsung

További hírek ebben a kategóriában

Az Egyesült Királyság stabil mob...
Megszépült Kelenföldön a vasútál...
A Coca-Cola különleges plakátjai...
Alkotások használt gumiabroncsok...