A drogerie markt novemberben induló kampányában a hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítését célozza.
Magyarországon 2011-ben 80.000 család élt hátrányos helyzetben. A dm, a Katolikus Karitász és a Pampers együttműködésében kidolgozott "Együtt a babákért" kampányt azzal a céllal indítják, hogy segítsék a hátrányos helyzetű kisgyermekes családokat enyhítve anyagi terheiken.
"Az együttműködés során Pampers Sleep&Play pelenkákkal segítjük az érintett családokat, a Karitász részletes pelenka-igényfelmérése alapján. Terveink szerint három kategóriában, közel 260 család támogatását próbáljuk biztosítani ezzel." - mondta Kanyó Roland, a dm pr menedzsere.
A dm saját vásárlói a boltokban található infopulton keresztül 30 illetve 200 active beauty pont adományozásával járulhatnak hozzá egy-egy kisgyermek heti, illetve havi pelenkacsomagjának biztosításához, cserébe 50%-os Wellaton Foam színező hajhab termékkuponnal köszöni meg a dm a támogatást. A termékeket mindehhez a Pampers biztosítja.