Hírek
23639 hír az adatbázisban
„Együtt a babákért” CSR kampány a dm-ben
Marketinginfo.hu - 2011-11-04 19:48
CSR

A drogerie markt novemberben induló kampányában a hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítését célozza.

Magyarországon 2011-ben 80.000 család élt hátrányos helyzetben. A dm, a Katolikus Karitász és a Pampers együttműködésében kidolgozott "Együtt a babákért" kampányt azzal a céllal indítják, hogy segítsék a hátrányos helyzetű kisgyermekes családokat enyhítve anyagi terheiken.

"Az együttműködés során Pampers Sleep&Play pelenkákkal segítjük az érintett családokat, a Karitász részletes pelenka-igényfelmérése alapján. Terveink szerint három kategóriában, közel 260 család támogatását próbáljuk biztosítani ezzel." - mondta Kanyó Roland, a dm pr menedzsere.

A dm saját vásárlói a boltokban található infopulton keresztül 30 illetve 200 active beauty pont adományozásával járulhatnak hozzá egy-egy kisgyermek heti, illetve havi pelenkacsomagjának biztosításához, cserébe 50%-os Wellaton Foam színező hajhab termékkuponnal köszöni meg a dm a támogatást. A termékeket mindehhez a Pampers biztosítja.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan választunk termékeket a babáknak? (x)
  Bérfejlesztés a dm-nél
  Idén is 260 családot támogat a dm
  Jótékonysággal egybekötött üzletnyitások
  Húszmilliós adomány a dm-től
  Idén is elindítja karitatív programját a dm
  Újra indul az Együtt a babákért CSR kampány
  Nagyítós bevásárlókocsik a dm-ben
  Adományozott a dm
  Új dm üzlet nyílt a KÖKI Terminálban
  Mindenki azt adjon, amije van
  A bankok társadalmi feladata az oktatás
  Smink események a dm üzletekben
  Új üzletet nyitott a dm drogérialánc Makón
  Folytatja CSR kampányát a dm

További hírek ebben a kategóriában

Kihirdették a K&H a fenntartható...
Több mint 35 millió forintot ado...
Az idei Adni Öröm! karácsonyi ad...
Év végi díjeső és tudatos felelő...