Hírek
23679 hír az adatbázisban
Dolgozói életmód kampány a gyorsétteremláncnál
Marketinginfo.hu - 2011-11-03 19:16
PR

A munkahelyi biciklizés népszerűsítése mellett a dohányzásról leszokást is ösztönözte a McDonald's munkatársai körében.

A McDonald's hazai történetében első alkalommal szervezett dolgozói számára olyan kampányt, melynek keretében a dohányzásról való leszokás mellett mozgásra is ösztönözte alkalmazottait. Az idén május 22-én indult és augusztus végén zárult 100 napos programra bármelyik munkatárs jelentkezhetett.

A kampány Dobd el a cigit részéhez több mint félszázan csatlakoztak az étteremlánc alkalmazottjai közül, így közel 100.000 szál cigarettával kevesebb fogyott a köreikben. A Tekerj be dolgozni kezdeményezésen belül az 5.000 főt foglalkoztató vállalat dolgozóinak 5 százaléka választotta a rendszeres biciklizést az egyéb közlekedési eszközök helyett, ők összesen közel 9.000 alkalommal ültek nyeregbe, míg a legsportosabb címet elnyerő étterem munkatársainak 20 százaléka nyergelt át biciklire.

A biciklis életformát nem csak dolgozói között, hanem társadalmi szinten is népszerűsíti az étteremlánc: a McDonald's BringaMánia program 2010-es indulása óta 12 budapesti és vidéki rendezvénnyel, valamint gyerekeknek és felnőtteknek szóló oktatási programmal támogatja a biztonságos bringázás elterjedését.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
  November 21-én senki ne gyújtson rá!
  Egyedi gyufa segít letenni a cigit
  Mini billboarddal kampányol a gyorsétteremlánc
  Új gyorsétteremlánc érkezik Magyarországra
  Új pr-ügynökséggel dolgozik a McDonald’s
  Sztárok gyűjtöttek a McHappy Day alkalmából
  Környezettudatos minősítés a halpogácsáknak
  Szépségversenyt tartott a McDonald's
  Nyomás alatt a McDonald’s: alma is lesz a Happy Mealben

További hírek ebben a kategóriában

A kétkerekű száguldás szerelmese...
A tökéletes vágás titka (x)
A Turkish Cargo elnyerte a ̶...
Hogyan formálja át az építőipart...