Hírek
22112 hír az adatbázisban
Illegális weboldalakat perel a Tiffany
HENT - 2011-02-15 08:52
CSR

Több, hamis ékszereket kínáló és a Tiffany márkanevével visszaélő weboldal ellen nyújtott be keresetet az ékszercég. A vállalkozás szerint az illegális kereskedők megtévesztik a fogyasztókat.

A TiffanyMail.us, a TiffanyOnSale.com, a TiffanyShop.org és a TiffanySilvers.org portálok üzemeltetői ellen nyújtott be bírósági keresetet a Tiffany ékszercég jogi képviselete - olvasható a HENT hírlevelében. A portálok a Tiffany márkanevével visszaélve hamisítványokat reklámoztak, terjesztettek és értékesítettek, ezért a cég védjegybitorlás és jellegbitorlás miatt fordult a bírósághoz. A Jeweller Magazine értesülései szerint az érintett weboldalak a kereset benyújtása óta felfügesztették működésüket.

A kereset szerint a portál üzemeltetői valószínűleg kínai állampolgárok, akik az Egyesült Államokban folytatnak illegális üzleti tevékenységet. A cég kéri a bíróságtól, hogy kötelezze a bitorlókat a jogsértés abbahagyására, továbbá 2 millió dolláros kártérítés megítélését kéri a Tiffany fémjelzés jogosulatlan használata miatt, további 100 ezer dollárt pedig védjegyének a domain nevekben való jogosulatlan használata után. A bíróság február elején hallgatja meg az érintetteket.

A Tiffany a kereset benyújtása kapcsán hangsúlyozta, a kereskedők összezavarják és megtévesztik a fogyasztókat, akik jóhiszeműen azt hiszik, a forgalmazott ékszerek eredetiek és a Tiffany-tól elvárt minőségűek. Ezzel, mind a fogyasztóknak, mind a cégnek kárt okoznak, hiszen a vásárlók gyengébb minőségű terméket kapnak, ráadásul a rossz minőségű termékkel társítják az eredeti gyártót, így rontják a Tiffany hírnevét.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megvásárolták a Tiffany ékszeripari vállalatot
  Nőtt a Tiffany negyedéves profitja
  Csökkent a Tiffany negyedéves profitja
  Kávézót nyitott a Tiffany
  Visszaéltek a Lidl és a Penny Market nevével
  Szerényen nőttek a Tiffany online eladásai
  Melyik a leghatékonyabban közösségi médiázó luxusmárka?
  Termékváltás: ékszerek gyártásába kezdett a hollóházi porcelángyár
  Hamisítás ellen a fogyasztóvédők
  Készülnek az olimpiára a londoni hamisítók
  Ruhahamisító üzem bukott le Bács-Kiskun megyében
  2015-ben már 1,7 trillió dolláros kárt okozhat a hamisítás
  Belehúzott az UGG a márkavédelembe
  A magyarok az uniós átlagot meghaladó mértékben vásárolnak hamisítványokat
  A gazdasági fellendüléssel párhuzamosan nő a hamisítás
  Hamis luxusárukat fogtak a pénzügyőrök
  Elutasították a Tiffany fellebbezését az eBay-jel szemben

További hírek ebben a kategóriában

Fát ültetnek a BrandFestival ven...
Műanyagbankár a BrandFestivalon
Környezetbarát mosószerek
Vodafone a Porsche Motorsport pa...