Hírek
22492 hír az adatbázisban
Tovább erősödött a bizalom az online kereskedelem iránt
Marketinginfo.hu - 2010-12-14 10:07
Digitális

Az Extreme Digital szerint idén az internetes kereskedelem iránti bizalom egyre erősebb, ami az adventi időszak első napjaiban is érezhető.

A vállalat tapasztalata szerint a vásárlók már a drágább termékeket is szívesen vásárolják az internetről, és idén már egyre gyakoribb a főtermékhez kapcsolódó kiegészítő termékek online vásárlása is.

A vásárlások a korábbi évekhez képest már jóval korábban, november közepén elkezdődtek, és a vásárlói kedv is nagyobb a tavalyinál, az adventi időszak első napjaiban a vásárlók száma 25 százalékkal meghaladta a 2009-es hasonló időszakot az Extreme Digitalnál.

A slágertermékek között ott vannak az egyre népszerűbb okostelefonok, táblagépek és LED TV-k, mely utóbbi már jóval népszerűbb a vásárlók körében, mint az LCD TV.

Az Európában a piacot most uraló 3D-s televíziók iránt azonban itthon még nem nagy az érdeklődés magas ára miatt, ugyanígy nem választják sokan az Amerikában és Angliában oly népszerű e-book-ot, melyet a magyar nyelvű tartalmak hiánya magyarázhat.

A külföldön már csalódásnak számító ajándékok közé sorolt digitális képkereteket és háztartási kisgépeket azonban még sokan választják itthon - mondta el az eddigi tapasztalatokat Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója.

Szakonyi Balázs



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan hatott a vírus az internetes kereskedelemre?
  Valentin-napi online vásárlási trendek az Extreme Digitalnál
  Eladták az Extreme Digital többségi részesedését
  Karácsonyi bevásárlás: pop-up üzleteket nyit az Extreme Digital
  Már az ukránok is bátran kereskednek a világhálón
  Biztató kilátások az online kereskedelemben
  Kétszámjegyű növekedésre számíthat az online kereskedelem
  A népszerűséggel a panaszok száma is nő az e-kereskedelemben
  Fogyasztóvédelmi bakik az elektronikus kereskedelemben
  Libri könyveket árul a Fotexnet
  Megvannak Az Év honlapjai
  Az e-kereskedelemről konferenciáznak
  Ismét a Bookline.hu az Év Internetes Kereskedője
  Indítsunk-e webáruházat?
  Elindult a Nokia magyarországi webáruháza
  Zöld boltok nyerték a webáruházak versenyét
  E-kereskedelmi roadshow indult
  A recesszió ellenére nőtt a bankkártya használat

További hírek ebben a kategóriában

Alapos igényfelmérés nélkül képt...
Határon átívelő online sütőakadé...
Ahol a kultúra és a rádiózás tal...
Egyes amerikai kórházakban robot...