|
Gyerekcipővel a mozgásszervi betegségek ellen
Marketinginfo.hu - 2010-10-06 09:49
CSR
4000 pár gyerekcipőt ajánlott fel az Aranyág Alapítványnak a svájci cipőket forgalmazó Joya Hungary Kft.
Az RTL Klub hírigazgatójának a Habitat for Humanity Magyarország CSR-kutatásán rögzített mondatai inspirálták a kényelmi lábbeliket forgalmazó Joya Hungary Kft-t arra, hogy elindítsa nagyszabású CSR-aktivitását. Kotroczó Róbert szerint bár a médiatörvény köti a televízió csatornát, de az RTL Klub saját etikai kódexe szerint 10 millió forint értéknél van az eszmei határ, ahonnan már nyugodtan el lehet mondani akár egy cég nevét is szerkesztett műsorban.
A Joya Hungary és az Aranyág Alapítvány szeptember 20-án indította el a Gyerekláb Jótékonysági Programját, amelynek keretében 4000 pár Joyssy gyerekcipőt és lábtornáról, illetve más egészségmegőrző gyakorlatokról szóló kiadványt juttatnak el rászoruló és mozgásszegény életmódot élő kisgyermekek számára. Az adomány összértéke csaknem 80 millió forint, az akció célja pedig az, hogy felhívja a figyelmet a mozgásszervi betegségek megelőzésére.
A jótékonysági program nagykövete Barabás Évi, az RTL Klub műsorvezetője. A CSR aktivitás fókuszában a www.gyereklab.hu honlap található, ahol 3000 pár gyerekcipő igényelhető, amennyiben az illető elolvassa és elfogadja a mozgásszervi megbetegedések megelőzéséről szóló tájékoztatókat. Az adományok szétosztása hetes ciklusokban zajlik és regisztrációhoz kötött, de bármelyik szülő, nagyszülő hozzájuthat egy-egy pár cipőhöz. További 1000 pár az Aranyág Alapítványon keresztül jut el a rászorulókhoz.
A CSR-aktivitást, illetve annak PR-kampányát a Joya Hungary, az Aranyág Alapítvány és a KRQ kommunikációs ügynökség közösen szervezi.
Kapcsolódó cikkek:
Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
A gazdaságos és ésszerű munkavégzés
Ezekre a betegségekre kerestek rá
Beteg gyerekeknek gyűjtött a K&H
Kalandpályával népszerűsítette a környezetvédelmet a GreenMánia
Gyerekekre fókuszál az OTP Fogászati busz
Macikat gyűjt a Pannon
Tűzvédelmi ismereteket oktat a LEGO
|