Hírek
22292 hír az adatbázisban
Az egészséges életmódra oktat a Nestlé
Marketinginfo.hu - 2010-09-14 10:12
CSR

Szeptembertől nem az ország több mint 800 általános iskolájában 52 ezer kisdiák hall majd a tanórákon a Nestlé NUTRIKID oktató programja keretében a kiegyensúlyozott táplálkozásról.

A NUTRIKID 2003-as bevezetése óta mintegy 260 ezer kisdiák vett részt a programban, amelyre az elmúlt hét évben több mint 155 millió forintot fordított a vállalat. A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének támogatását élvező ingyenes oktatóprogram ma már speciális igényű gyerekekhez, így gyógypedagógiai intézetbe és a Vakok és Gyengénlátók Általános Iskolájába is eljut, ahol braille nyelvre fordított munkafüzetből tanulhatnak a gyerekek.

A Nestlé a 2010/11-es tanévben pénzjutalommal járó kreatív pályázatot ír ki: egészségnap megtervezésére buzdítja a gyerekeket. A diákok az első fordulóban feltérképezik a közösségükben előforduló még kiaknázatlan lehetőségeket, a második fordulóban pedig egy ehhez kapcsolódó iskolai rendezvényt terveznek meg. A legjobb egészségnap tervek megvalósulását a Nestlé Hungária Kft. pénznyereménnyel támogatja. A győztes csapat rendezvényén Béres Alexandra mozgatja meg a gyerekeket.

A magyarországi NUTRIKID a Nestlé nemzetközi Healthy Kids programját alkotó több mint 30 kiegyensúlyozott táplálkozást oktató nemzeti program egyike. A résztvevő országok és iskolák száma folyamatosan bővül. A legújabb tag Kína, ahol Szecsuán tartományban egy olyan iskolában kezdődik meg elsőként az oktatás, mely a 2008-as földrengést követően a Nestlé támogatásából épült újjá. A vállalat tervei szerint valamennyi országban, ahol jelen van, 2011-ig bevezeti a Healthy Kids Programot, azaz a gyerekek egészséges életmódra való oktatásának támogatását.

Szakonyi Balázs



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tudjon meg mindent a méhpempőről! (x)
  Helyes táplálkozással a klímaváltozás hatásai is mérsékelhetők
  Nestlé promóció a kiegyensúlyozott étrend jegyében
  Új kiszerelésben a Nestlé Aquarel
  Lassan oldódó tévhitek
  A frissdiplomások igénylik a munkahelyi egészségfejlesztést
  PR-díj a magyar Nestlének
  Fiatalok egészségét őrzi a Béres
  Fenntartható kávét tervez a Nestlé
  Takarékoskodik a Nestlé
  Fenntarthatóság, fenntartásokkal: egyre kíváncsibbak a magyar fogyasztók az etikai témákra
  Vacsorafőzési szokásokat kutatott a Nestlé
  Kekszfejlesztő központot nyit a Nestlé

További hírek ebben a kategóriában

Forrás: Vodafone A Vodafone nőnapi kampánya
2020-03-06 11:11
a Az AVON a nők jogaiért
2020-03-06 10:57
Campus Fesztivál: hétmilliós ado...
Energiakövetek 2020 pályázat
'A nukleáris energia használata ...
A társadalmi ügyekben aktív cége...