Hírek
21405 hír az adatbázisban
Internetre hangolt biztosítás
Marketinginfo.hu - 2010-09-13 10:21
Digitális

Az SMS-ben köthető utasbiztosítás után az Union újabb fejlesztéssel válaszol az ügyféligényekre.

Az Union24.hu felületén kifejezetten internetes felhasználásra optimalizált biztosítási termékek köthetők, ahol a csomagok kiválasztása mellett minden lehetséges online ügyintézési forma elérhető. A kötelező felelősségbiztosítás, az utasbiztosítás, a casco és a balesetbiztosítás online megjelenése után az év hátralévő része további portfólió-bővüléssel kecsegtet.

Az Union Biztosító felmérése szerint az ügyfelek 30 százaléka preferálja az online kötési módot, szemben a személyes vagy egyéb csatornákkal. A korosztályokat tekintve a 17-49 év közöttiek az átlagnál magasabb arányban élnek az internetes biztosításkötés lehetőségével, mi több, a 30-39 éves korosztályban a megkérdezettek több mint 40 százaléka választja ezt az értékesítési csatornát. Külön érdekesség, hogy még az 50-59 év közöttiek esetében is több mint 25 százalék volt az online kötést választók aránya.

Az Union24.hu oldalán elérhető biztosítások nem az offline termékek online változatai, hanem egyedi termékfejlesztés eredményei - hangsúlyozza a szolgáltató. A különbség az online elérhető és az online felhasználásra fejlesztett termékek között, hogy az online biztosítás kötése során sokkal kevesebb információ megadására hajlandóak az ügyfelek, akik a gyors, hatékony és automatikus megoldásokat igénylik.

Ennél a lehetőségnél az online ügyintézés nem áll meg az értékesítésnél - a díjszámítás, a szerződéskötés, a fizetés és a kárbejelentés mellett minden további kapcsolattartás is online történik. A rendszer a regisztráció során létrehozott felhasználói fiókba küldi az ajánlat alapján készített kötvényt, a számlát, a fedezetigazolást és a különböző értesítő leveleket, valamint a különböző adat- és szerződésmódosítások is itt kezdeményezhetők.

Az online ügyintézést választó ügyfelek esetében ugyanakkor olyan új igények is megjelentek, amelyek már túlmutatnak a hagyományos ügyfélszolgálati funkciókon. A tapasztalatok szerint a bankkártyás fizetés mellett az e-számla szolgáltatás iránt mutatkozott jelentős igény, ez az ősztől már szinte valamennyi Union biztosítás esetében is igényelhető.

Mivel az online rendszer fenntartási költségei alacsonyabbak, kedvezőbb díjszabás kialakítására van lehetőség, ami például a casco esetén minimum 10 százalékkal kedvezőbb árat is jelenthet - tette hozzá közleményében a biztosító.

Szakonyi Balázs



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tavaly 580 forint volt az utasbiztosítások átlagos napidíja
  Tavaly is lassan bővült az utasbiztosítási piac
  Kevesen kötünk utasbiztosítást
  Euróban fizethető életbiztosítás az UNION Biztosítótól
  Erste nyugdíjpénztár az Unionon keresztül

További hírek ebben a kategóriában

b IoT-kampány a Bosch-tól
2019-02-18 17:12
A határtalan e-kereskedelem hatá...
Digitális mestereket képez a Mag...
Stratégiai együttműködésre lép a...
Már ingyenesen letölthető a Live...