Szerződést írt alá a VELUX Cégcsoport és az EHF Marketing (az Európai Kézilabda Szövetség marketingszervezete), melynek értelmében három éven át a tetőtéri ablakok gyártásáról és kereskedelméről ismert cégcsoport nevét viseli majd az európai férfi kézilabda bajnokság. A döntés a vállalat által próbaképpen már támogatott, 2010-es Bajnokok Ligája tavaszi döntője után született.
"A bajnokság névadó szponzoraként bízunk benne, hogy partnereink ezáltal a VELUX cégcsoport egy újabb pozitív oldalát ismerhetik meg" - fejtette ki Michael K. Rasmussen. A társaság marketingigazgatója hozzátette: "úgy véljük, a kézilabda kifejezetten az a sportág, amelyben egyszerre érvényesül az elszánt győzni akarás és a gondosan összehangolt csapatmunka - ez jellemzi cégcsoportunkat is."
A 2010/11-es mérkőzés sorozat - immár mint VELUX Férfi Kézilabda Bajnokok Ligája -szeptember 22-én kezdődik, az idény alatt 24 csapat 148 mérkőzését követhetik figyelemmel a helyszínen szurkolók, illetve az európai televíziónézők milliói.
Szakonyi Balázs