Hírek
23267 hír az adatbázisban
Marketinges linkmustra: márkatoplista a Forbes-tól
Marketinginfo.hu - 2010-08-16 10:22
Egyéb

Nemzetközi linkajánlónkban szó esik a Volvo új ügynökségi struktúrájáról, a világ legértékesebb márkáiról és az eBay új hűségprogramjáról.

A nemzetközi piac a marketing igazi terepe. Tanulhatunk a legnagyobbaktól, megismerhetjük a várható fogyasztói trendeket. Az információk tömegéből linkmustraként emelünk ki néhány érdekes írást:


A világ legértékesebb márkáiból állított össze toplistát a Forbes. Az eredmény szerint az Apple, a Microsoft és a Coca-Cola ér a legtöbbet.

Külön a márkának szentelt csoportot hoz létre kreatív ügynökségi partnerei közreműködésével a Volvo - írja az Autonews. Az autógyár Volvo-csapatának székhelye Amszterdam lesz, tagjai az Arnold és Euro RSCG 4D ügynökségekből kerülnek ki.

Öt fontos - de nem feltétlenül könnyű - lépésben foglalja össze az internetes márkaépítés lényegét Brian Solis cikke.

A brit piacon évi több mint 200 milliárd font bevételt generál a direkt marketing - állítja a brit Direkt Marketing Szövetség kutatására hivatkozva a WARC. Leginkább a kereskedelmi szektor és a pénzügyi szolgáltatók profitálnak a DM eszközök alkalmazásából.

Hűségprogramot indított amerikai felhasználói számára az eBay. A TechCrunch cikke szerint az aukciós portál a vásárlás értékének 2 százalékát elengedi az oldalon a PayPal szolgáltatáson keresztül fizető regisztrált felhasználói számára.

Az igazán "cool" márkákról nem annyira reklámokon keresztül, mint szájreklámon át hallanak a fogyasztók - derült ki egy brit kutatásból. A MarketingWeek cikke szerint a "cool" jelző nem feltétlenül a márka életkorának függvénye: régóta a piacon lévő márkák is megőrizhetik ezt a besorolást, ha relevánsak tudnak maradni az idő múlásával.


További hasznos linkekért, információkért kövessen minket a Twitteren!



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Digitális vezetők toplistája
  Autószerelőből a Forbes 30-as listájára
  Az Apple a Forbes 100-as toplista élén
  A Coca-Cola és az Apple a márkalista élén
  Marketinges linkmustra: a világ legjobb országai
  Marketinges linkmustra: új utakon a Starbucks
  Marketinges linkmustra: átlendült a reklámpiac
  Marketinges linkmustra: zöld út a termékelhelyezésnek
  Marketinges linkmustra: banánból fogy a legtöbb a Walmartban
  Marketinges linkmustra: eszik vagy isszák a keresőmarketinget?
  Marketinges linkmustra: karácsony júliusban?
  Marketinges linkmustra: három nőtípus farmerra
  Marketinges linkmustra: nem tolerálja a promóciókat a Kraft
  Marketinges linkmustra: szponzorált futballbírók

További hírek ebben a kategóriában

r Bírság a Ryanairnek
2023-10-13 10:14
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és...
Újrainduló gyártás, új termékek ...
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...