A nemzetközi piac a marketing igazi terepe. Tanulhatunk a legnagyobbaktól, megismerhetjük a várható fogyasztói trendeket. Az információk tömegéből linkmustraként emelünk ki néhány érdekes írást: A világ legértékesebb márkáiból állított össze toplistát a
Forbes. Az eredmény szerint az Apple, a Microsoft és a Coca-Cola ér a legtöbbet.
Külön a márkának szentelt csoportot hoz létre kreatív ügynökségi partnerei közreműködésével a Volvo - írja az
Autonews. Az autógyár Volvo-csapatának székhelye Amszterdam lesz, tagjai az Arnold és Euro RSCG 4D ügynökségekből kerülnek ki.
Öt fontos - de nem feltétlenül könnyű - lépésben foglalja össze az internetes márkaépítés lényegét
Brian Solis cikke.
A brit piacon évi több mint 200 milliárd font bevételt generál a direkt marketing - állítja a brit Direkt Marketing Szövetség kutatására hivatkozva a
WARC. Leginkább a kereskedelmi szektor és a pénzügyi szolgáltatók profitálnak a DM eszközök alkalmazásából.
Hűségprogramot indított amerikai felhasználói számára az eBay. A
TechCrunch cikke szerint az aukciós portál a vásárlás értékének 2 százalékát elengedi az oldalon a PayPal szolgáltatáson keresztül fizető regisztrált felhasználói számára.
Az igazán "cool" márkákról nem annyira reklámokon keresztül, mint szájreklámon át hallanak a fogyasztók - derült ki egy brit kutatásból. A
MarketingWeek cikke szerint a "cool" jelző nem feltétlenül a márka életkorának függvénye: régóta a piacon lévő márkák is megőrizhetik ezt a besorolást, ha relevánsak tudnak maradni az idő múlásával.
További hasznos linkekért, információkért kövessen minket a Twitteren!