Az Extreme Rendezvényügynökség nyerte az ESPRIT lifestyle márka és partnere, a KLUDI által az Esprithome elnevezéső fürdőszoba koncepció hivatalos bemutatójára kiírt tendert. A meghívásos tenderen három pályázó vett részt.
A tender tárgyát egy június 10-én megvalósult rendezvény képezte, melynek a Millenáris Teátrum adott otthont. Az eseményen mutatkozott be a meghívott márkakereskedők, lakberendezők és szakújságírók előtt az Esprit öt új fürdőszoba koncepciója, azok elemei és variálhatósága.
Érkezéskor a vendégeket az Esprit márkát tükröző piros-fehér dekoráció fogadta, és a fehér design bútorok mellett 7 vetítővásznon piros háttéren jelent meg az Esprit logó. A prezentációkat követően zenére koreografált hangulatfilmek levetítése után került sor a fürdőszoba koncepciók leleplezésére.
"A feladatunk az volt, hogy olyan izgalmas és friss, ugyanakkor trendkövető koncepciót hozzunk az Esprithome fürdőszoba koncepcióinak bemutatására, melyek egyaránt illeszkednek az Esprit és a Kludi stílusához. A bemutatás látványosságát a dekoráció mellett a professzionális vetítéstechnikai megoldások, illetve árnyjáték színesítették." - mondta Kovács Kriszta, az Extreme rendezvényigazgatója.