Hírek
22709 hír az adatbázisban
ESPRIT tendert nyert az Extreme
Marketinginfo.hu - 2010-06-23 10:31
PR

A márka és a Kludi közösen debütálták az Esprithome új fürdőszoba koncepcióit.

Az Extreme Rendezvényügynökség nyerte az ESPRIT lifestyle márka és partnere, a KLUDI által az Esprithome elnevezéső fürdőszoba koncepció hivatalos bemutatójára kiírt tendert. A meghívásos tenderen három pályázó vett részt.

A tender tárgyát egy június 10-én megvalósult rendezvény képezte, melynek a Millenáris Teátrum adott otthont. Az eseményen mutatkozott be a meghívott márkakereskedők, lakberendezők és szakújságírók előtt az Esprit öt új fürdőszoba koncepciója, azok elemei és variálhatósága.

Érkezéskor a vendégeket az Esprit márkát tükröző piros-fehér dekoráció fogadta, és a fehér design bútorok mellett 7 vetítővásznon piros háttéren jelent meg az Esprit logó. A prezentációkat követően zenére koreografált hangulatfilmek levetítése után került sor a fürdőszoba koncepciók leleplezésére.

"A feladatunk az volt, hogy olyan izgalmas és friss, ugyanakkor trendkövető koncepciót hozzunk az Esprithome fürdőszoba koncepcióinak bemutatására, melyek egyaránt illeszkednek az Esprit és a Kludi stílusához. A bemutatás látványosságát a dekoráció mellett a professzionális vetítéstechnikai megoldások, illetve árnyjáték színesítették." - mondta Kovács Kriszta, az Extreme rendezvényigazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Felfrissítenéd a fürdőszobád? Mutatjuk, hogyan! (x)
  Csempéssz luxust a fürdőszobába! (x)
  Milyen bútor kerüljön a fürdőszobába? (x)
  Új pr-ügynökséggel dolgozik az Esprit
  Megváltoztatnák az ügynökségi tendereztetési gyakorlatot
  T-Home tendert nyert az Extreme
  Tankokkal bemutatózott az Extreme
  Karnevált szervezett a Magyar Telekom
  Prágában mulatott a papíripar

További hírek ebben a kategóriában

Díjmentes elemek az autód kötele...
A Vajda-Papír újabb gyáregysége
Ismerd meg az elektronikai szers...
Felfrissítenéd a fürdőszobád? Mu...