Hírek
23639 hír az adatbázisban
Konferencia a Baba-Mama marketingről
Marketinginfo.hu - 2010-04-30 10:14
Egyéb

A Márkacsemeték című rendezvény keretében a kisgyermekes családok fogyasztási szokásait térképezi fel az MFP.

Baba-Mama marketing alcímmel a 0-6 éves korosztály és szüleik fogyasztási szokásairól szóló konferenciát szervez a Magyar Fogyasztó Platform (MFP). A május 5-i eseményen szó lesz a kismamák, mint célcsoport eléréséről, a kisgyermekeseket körülvevő társadalmi nyomásról és a gyerekek viselkedéséről és neveléséről is.

Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen az NRC kutatócég exkluzív, a rendezvényre készített felméréséből kiderül, hogyan állhatnak az online közösségek a gyereknevelés szolgálatába, valamint hogy miként használják a kismamák, a kisgyermekes anyák a világhálót a gyermeknevelésben, babaápolásban felmerülő problémák megoldásához. A szakkonferencián megvizsgálják, milyenek a trendi anyák és az anyatrendek, miként egyensúlyoznak a mai nők az egyéni célok, az anyaság, a családi élet és a karrier között.

Az eseményen többek között Braun Róbert (B&P Braun & Partners Magyarország), Csernus Ágnes (Figurka Design), Dörnyei Otília (GfK Hungária), Felker Noémi (Noe's Ark Reklámügynökség), Kiss Andrej (Babanet), Kurucz Imre (NRC), Litkai Gergely (Comedy Central), Petik Ágnes (Felicitas), Rechnitzer Szilvia (Dr. Törőcsik Marketing Inspiráció), Simon Krisztián (Marketing&Média), Szily László (Index) valamint Végh Tamás (Modell és Hobby Kft.) fejtik ki véleményüket a babák és szüleik fogyasztási szokásairól.

A nap moderálását Gombos Edina (FEM3) vállalta el.

A konferenciához kapcsolódóan az MFP gyűjtést is rendez az Aranyág Alapítvány javára: a konferencia helyszínére vagy a szervezet irodájába eljuttatott, jó állapotban lévő gyerekjátékokat rászoruló családokhoz juttatják el.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan választunk termékeket a babáknak? (x)
  Növeli termelési kapacitását a MAM
  Új Baba reklámfilm az Unilevertől
  Konferencia az örökifjakról
  Melyik sportolóból lehet médiasztár?
  Konferencia sportról és marketingről
  Választóként vizsgálja a fogyasztót az MFP
  Konferencia a közügyek fogyasztóiról

További hírek ebben a kategóriában

r Bírság a Ryanairnek
2023-10-13 10:14
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és...
Újrainduló gyártás, új termékek ...
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...