Pr-ügynökség segíti a Fiatal Vállalkozók Heté-t
Marketinginfo.hu - 2009-11-18 17:06
PR
A jelenleg is zajló rendezvénysorozat a vállalkozói létet igyekszik vonzóbbá tenni a fiatalok számára.
Idén második alkalommal rendezik meg hazánkban a Fiatal Vállalkozók Hetét. A Global Entrepreneurship Week az Egyesült Államokban és Angliában már évek óta nagy hagyományokkal rendelkezik. A tavalyi évben Gordon Brown, akkori brit miniszterelnök felhívására közel 80 ország mellett Magyarország is csatlakozott a mozgalomhoz.
A 2009. november 16-22. között zajló rendezvénysorozat szervezői az idén a Front Page Communications-t kérték fel, hogy lássa el az eseményekkel kapcsolatos kommunikációs feladatokat. Az ország több pontján zajló rendezvénysorozat célja, hogy hidat építsen a gazdasági vezetők és a vállalkozó szellemű fiatalok között, vonzóvá tegye a vállalkozói létet a fiatalok számára, felhívja a figyelmet a tisztességes vállalkozói kultúrára és magatartásra.
A Fiatal Vállalkozók Hetének magyarországi szervezője 2009-ben is a FIVOSZ és az Innostart Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ. Számos vidéki nagyváros mellett (Győr, Miskolc, Nyíregyháza, Szeged, Székesfehérvár) Budapesten 11 rendezvény, valamint versenyek és további programok várják a fiatalokat.
A Front Page Communications megbízása értelmében az ügynökség feladata, hogy az eseménnyel kapcsolatban ellássa a sajtókommunikációs feladatokat, sajtóeseményt szervezzen, híreket generáljon és interjúkat szervezzen az eseménysorozat szervezőivel. A feladatokat az eseménysorozat nonprofit jellege miatt a Front Page Communications támogatói státuszban, Kommunikációs partnerként látja el.
Kapcsolódó cikkek:
Üzleti nagyágyúk tanítják sikerre a fiatalokat
Jubilál a Fiatal Vállalkozók Hete
Ügynökséggel kommunikál az Equilor
Új kommunikációs ügynökség a magyar piacon
|