Mobiltelefont dob piacra a Lacoste
Marketinginfo.hu - 2009-07-30 10:46
Márkák
A ruházati cikkek, órák, napszemüvegek és parfümök után új piacon terjeszkedik a krokodilos logójáról ismert márka.
Belép a mobiltelefonok piacára a Lacoste. A ruházati cikkek, parfümök, napszemüvegek és órák után ezzel újabb irányba kíván terjeszkedni a luxusmárka. A Lacoste korántsem az első a divatmárkák közül, amely a mobiltelefonok felé nyit. Különösen a luxusmárkák körében egyre népszerűbb, hogy a hagyományos divatcikkek után a mobilkészülékek irányába terjesztik ki a márkát. Erre annál is inkább van lehetőség, mivel a telefonok mára éppoly kiegészítőkké váltak, mint például az órák, és növekvőben van az a fogyasztói réteg, amely megjelenésében is igényes a mobiljára.
A készülék kifejlesztésén a ModeLabs Group-pal együttműködésben dolgozik majd a Lacoste. Az első terveken a márka designért felelős igazgatója, Christophe Pillet és a ModeLabs Group tervezői közösen dolgoznak majd. A vállalat közleménye szerint a telefon a márkától megszokott módon az elegancia és letisztultság jegyeit viseli majd magán.
Az első Lacoste mobil 2010-től lesz kapható.
Kapcsolódó cikkek:
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Cipőpróbáló app a Lacoste-tól
Új tulajdonos kezében a Lacoste
Formatervezési díjat nyert az LG
Porsche Design a Pannonnál
LG-mobil Prada stílusban
Dizájn kollekciót vezet be a Sony Ericsson
|