Hírek
23632 hír az adatbázisban
Mobiltelefont dob piacra a Lacoste
Marketinginfo.hu - 2009-07-30 10:46
Márkák

A ruházati cikkek, órák, napszemüvegek és parfümök után új piacon terjeszkedik a krokodilos logójáról ismert márka.

Belép a mobiltelefonok piacára a Lacoste. A ruházati cikkek, parfümök, napszemüvegek és órák után ezzel újabb irányba kíván terjeszkedni a luxusmárka. A Lacoste korántsem az első a divatmárkák közül, amely a mobiltelefonok felé nyit. Különösen a luxusmárkák körében egyre népszerűbb, hogy a hagyományos divatcikkek után a mobilkészülékek irányába terjesztik ki a márkát. Erre annál is inkább van lehetőség, mivel a telefonok mára éppoly kiegészítőkké váltak, mint például az órák, és növekvőben van az a fogyasztói réteg, amely megjelenésében is igényes a mobiljára.

A készülék kifejlesztésén a ModeLabs Group-pal együttműködésben dolgozik majd a Lacoste. Az első terveken a márka designért felelős igazgatója, Christophe Pillet és a ModeLabs Group tervezői közösen dolgoznak majd. A vállalat közleménye szerint a telefon a márkától megszokott módon az elegancia és letisztultság jegyeit viseli majd magán.

Az első Lacoste mobil 2010-től lesz kapható.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
  Cipőpróbáló app a Lacoste-tól
  Új tulajdonos kezében a Lacoste
  Formatervezési díjat nyert az LG
  Porsche Design a Pannonnál
  LG-mobil Prada stílusban
  Dizájn kollekciót vezet be a Sony Ericsson

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...