Hírek
22365 hír az adatbázisban
Az Anyák napja is megsínyli a válságot
Marketinginfo.hu - 2009-04-30 10:41
Kutatás

Az Egyesült Államokban 14,7 százalékkal kevesebbet költenek a fogyasztók anyák napi ajándékra.

Az IBISWorld legfrissebb felmérése szerint már az ünnepi alkalmakhoz kötődő ajándékozási szokások megváltozása is jelzi a válság hatását az Egyesült Államokban. A piackutató kutatása rámutatott, az idei Anyák napján a hétköznapokhoz hasonlóan a promóciós lehetőségek kihasználása és a visszafogás érvényesül a vásárlásokban. Az IBISWorld becslései szerint az Anyák napjához kapcsolódó kiadások idén 14,7 százalékkal csökkennek az előző évhez képest.

George Van Horn, a cég vezető elemzője úgy fogalmaz: "A bizonytalan gazdasági körülmények között egyszerűen nincs pénz ajándékra a családi kasszákban - még anyának sem."

Azok, akik mégis költenek ajándékra, ezúttal távolmaradnak az ékszerektől és elektronikai cikkektől, helyette diszkont áruházakban próbálnak megoldást találni az alkalomra. A felmérés eredményei szerint sokan kisebb ajándékokat választanak idén, mint korábban, és a fogyasztók jelentős hányada inkább otthon készít ételt az édesanyjának, mint hogy étterembe vigye Anyák napján.

Anyák napi költés megoszlása, 2009:

Az Anyák napi ajándékozásban megszokott kategóriák forgalmának idei várható alakulása:




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Anyák napi köszöntés a BMW Group Magyarországgal
  Egyedi anyák napi köszöntő a Telekomtól
  Szeretünk születésnapozni, névnapozni, ajándékot adni

További hírek ebben a kategóriában

iStock Mennyire kell az autó?
2020-05-04 12:11
A cégek piaci értékét is meghatá...
Gal Gadot lett a smartwater márk...
Szakemberhiány korlátozza a mest...
Ilyen állást keresni most a magy...