Hírek
23556 hír az adatbázisban
Márkatörténet: Bacardi
Marketinginfo.hu - 2009-03-03 15:21
Márkák

A tüzes vízből egy szenvedélyes kubai alkotta meg azt a ma is egyedi eljárással készített italt, amely számos koktél alapja.

Egy ember álma

Az 1860-as évek előtt a rumot csak így nevezték: aguardiente, ez szó szerint azt jelenti, "égő víz" vagy "tüzes víz". Nem csoda, hiszen ez az ital még durva, nyers és élvezhetetlen volt. Aztán jött valaki, aki nemcsak a rumról alkotott fogalmainkat, de iváskultúránkat is örökre megváltoztatta.

Don Facundo Bacardí Massó egy lágyabb, simább, finomabb italról álmodott. Olyan rumról, ami megfelel a feltörekvő kubai középosztály ízlésének is.

Egy évtizeden át tartó szenvedélyes kutatásának eredményei forradalmasították a rumkészítést. Újításainak eredménye a BACARDI Superior Rum, amely prémium minőségű érlelt fehér rumként lett ismert világszerte.

A BACARDI Superior Rum különlegessége abban rejlett, hogy ízének egyensúlya és finomsága miatt nem uralkodott a belőle készült italokon, de nem is veszett el bennük: kiegészítette a többi ízt. Könnyű, határozott, tiszta és frissítő volt. Különleges zamatának köszönhetően a koktélkészítés úttörői a koktélok új műfaját teremtették meg a segítségével. Olyan koktélokat, amelyek a későbbi generációk klasszikusaivá váltak, mint például a Mojito vagy a Daiquirí.

Majdnem másfél évszázaddal később még mindig ez az egyik leggyakrabban használt koktélalap. A Don Facundo által alapított Bacardí cég pedig azóta is családi kézben van.


következő oldal   





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ahonnan az amerikai koktélkultúra öröksége ered (x)
  Mixerversenyt szervez a Bacardi
  Házibulit csinált a Bacardi a költöztetésből
  Bacardi promóció a Szigeten
  Sziget promóció a Bacardi-tól
  Retro dizájnnal újít a Bacardi
  Digitális fronton erősít a Bacardi
  Márkatörténet: Shell
  Márkatörténet: Audi
  Márkatörténet: Nescafé
  Nemzetközi kampányt indít a Bacardi
  Márkatörténet: Martini
  Újrapozicionálja magát a Smirnoff
  Mixerversenyt rendez a Bols
  Márkatörténet: Gant
  Márkatörténet: Schwarzkopf
  Márkatörténet: Apple
  Márkatörténet: Volvo
  Márkatörténet: 60 éves a Puma
  Márkatörténet: 50 éves a LEGO kocka
  Márkatörténet: 50 éves az LG
  Márkatörténet: 70 éves a fénymásolás
  Márkatörténet: 50 éves az IKEA
  Márkatörténet: 40 éves a Coca-Cola Magyarországon

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...