Hírek
23424 hír az adatbázisban
Gyerekek vágyaiért gyűjt a Coldrex
Marketinginfo.hu - 2009-01-21 08:42
CSR

A Csodalámpa Alapítvánnyal együttműködve súlyos beteg gyerekek kívánságainak teljesítésében segít a gyógyszermárka.

2009 januárjától CSR kampány keretében támogatja a Csodalámpa Óhaj-Sóhaj Kívánságteljesítő Alapítványt a Coldrex. Az alapítvány 2003 óta teljesíti olyan három és tizennyolc év közötti gyerekek kívánságát, akik életet veszélyeztető betegségben szenvednek.

Magyarországon körülbelül ötezer olyan beteg gyermek él, akinek kívánságát teljesítheti a szervezet. Egy kis beteg csak egyszer kérhet - legyen az tárgyi kívánság, egy program, egy soha nem látott hely meglátogatása vagy találkozó egy kedvenc sztárral - az alapítvány a lehetőségeihez mérten mindent elkövet, hogy a csoda létrejöhessen.

A Csodalámpa csupán 3 alkalmazottal dolgozik, és miközben munkáját számos önkéntes segíti országszerte, a hosszú távú cél az, hogy a jelenlegi 7 régiót - Budapest, Debrecen, Miskolc, Szeged, Pécs, Szombathely, Győr - bővítve kialakítsanak egy, az egész országot átfogó önkéntes hálózatot.

A Coldrexet gyártó GlaxoSmithKline CSR stratégiájának fókuszpontjában az egészségmegőrzés és az életminőség javítása áll, így esett a választás a Csodalámpa támogatására. A CSR kampány egyik eleme az intenzív TV szpot kampány, melyben felhívják a figyelmet arra, hogy minden eladott Coldrex termék után 10 forinttal támogatják a vásárlók az alapítványt. A cég emellett PR eszközökkel is erősíti a kommunikációjat.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az infralámpa sokoldalú felhasználása (x)
  Ajándékozásra invitál az Invitel
  Kommunikációs összefogás a sérült gyerekekért

További hírek ebben a kategóriában

65 millió forintos támogatás az ...
Az olimpiára készülő fiatal élsp...
A Mol célja, hogy a régió zöldeb...
Esélyegyenlőség az Auchannál