2009 januárjától CSR kampány keretében támogatja a Csodalámpa Óhaj-Sóhaj Kívánságteljesítő Alapítványt a Coldrex. Az alapítvány 2003 óta teljesíti olyan három és tizennyolc év közötti gyerekek kívánságát, akik életet veszélyeztető betegségben szenvednek.
Magyarországon körülbelül ötezer olyan beteg gyermek él, akinek kívánságát teljesítheti a szervezet. Egy kis beteg csak egyszer kérhet - legyen az tárgyi kívánság, egy program, egy soha nem látott hely meglátogatása vagy találkozó egy kedvenc sztárral - az alapítvány a lehetőségeihez mérten mindent elkövet, hogy a csoda létrejöhessen.
A Csodalámpa csupán 3 alkalmazottal dolgozik, és miközben munkáját számos önkéntes segíti országszerte, a hosszú távú cél az, hogy a jelenlegi 7 régiót - Budapest, Debrecen, Miskolc, Szeged, Pécs, Szombathely, Győr - bővítve kialakítsanak egy, az egész országot átfogó önkéntes hálózatot.
A Coldrexet gyártó GlaxoSmithKline CSR stratégiájának fókuszpontjában az egészségmegőrzés és az életminőség javítása áll, így esett a választás a Csodalámpa támogatására. A CSR kampány egyik eleme az intenzív TV szpot kampány, melyben felhívják a figyelmet arra, hogy minden eladott Coldrex termék után 10 forinttal támogatják a vásárlók az alapítványt. A cég emellett PR eszközökkel is erősíti a kommunikációjat.