Hírek
22292 hír az adatbázisban
A tudatos táplálkozásról egyeztet a Coca-Cola
Marketinginfo.hu - 2008-11-27 09:27
PR

A vállalat a tevékenysége által érintett szervezetekkel kezdeményezett párbeszédet a tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség témákban.

Érintetti fórumot szervezett november elején húsz, a vállalat tevékenységéhez szorosan kötődő szervezet számára a Coca-Cola. A találkozó célja többek között az volt, hogy a vállalat kibővítse eddigi ismereteit a "Tudatos táplálkozás, aktív életmód és egészség - a választás felelőssége" témában az érintettjei által képviselt véleményekkel, felvetésekkel, a vállalatot érintő kritikai észrevételekkel.

A fórumon a téma szakértői, érdekképviseleti szervek, kereskedők és hatóságok - egyebek mellett az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület, a Házi Gyermekorvosok Országos Egyesülete, a Magyar Szabadidősport Szövetség, a TÉT Platform - ÖRT, a Földművelési és Vidékfejlesztési Minisztérium, az Országos Egészségfejlesztési Intézet, a Tesco és az Országos Élelmiszerbiztonsági és Táplálkozástudományi Intézet - képviselői osztották meg véleményüket és javaslataikat a vállalat felső vezetésével.

A párbeszédben résztvevő szervezetek a téma kapcsán elsősorban a fogyasztók tájékoztatásának fontosságát hangsúlyozták, és ehhez szorosan kapcsolódóan a társadalmi oktatást, nevelést; a fogyasztói tudatosság növelésének szükségességét emelték ki. A párbeszéd résztvevői egyetértettek abban, hogy az egészséges életmódra nevelés felelőssége közös - a vállalatok, a civil szféra, a hatóságok, a kormányzat és az egyes emberek egyaránt osztoznak ezen a felelősségen; az eredményességhez csapatmunkára van szükség. A beszélgetés során több együttműködési lehetőség is felvetődött a szakértő szervezetek és a Coca-Cola Magyarország között; például a termékcímkék tartalmának kialakítása kapcsán.

Tarsoly József, a Coca-Cola Magyarország ügyvezető igazgatója a vállalat első érintetti párbeszédét így értékelte: "Nagyon sok értékes véleményt, kritikát, javaslatot kaptunk; mindenképpen tanulságos volt az érintettek szemével látni a vállalatot és ezt az ügyet."

A vállalat az érintetti folyamat folytatását tervezi, annak szakmai támogatására a B&P CSR management stratégiai tanácsadó céget kérte fel.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tudjon meg mindent a méhpempőről! (x)
  Helyes táplálkozással a klímaváltozás hatásai is mérsékelhetők
  Újévi fogadalom: zöldebb életvitel 2010-ben

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan fejlődött az autók fűtési...
A DMX címezhető LED szalagok bem...
A Puskás Aréna nyerte az Év stad...
Faépületek, fa alapanyagok körny...