Hírek
22292 hír az adatbázisban
Egészséges sajátmárkát vezet be a Spar
Marketinginfo.hu - 2008-10-21 14:33
Márkák

A SPAR Vital néven a lánc saját üzleteiben kapható élelmiszereket orvosok és táplálkozási szakemberek segítségével válogatták be a termékcsaládba.

Az egészségtudatos táplálkozás terjedésére válaszul SPAR Vital néven új sajátmárkás termékcsaládot vezet be a Spar Magyarország. A márkanév alá olyan élelmiszereket vont be az üzletlánc, amelyekben több van a magyarok által jellemzően túl keveset fogyasztott tápanyagokból, egyúttal pedig kevesebb zsírt, cukrot és sót tartalmaznak.

A termékeket orvosok és táplálkozási szakemberek együttműködésével választotta ki a vállalat, a magyarországi étkezési szokások figyelembe vételével. A táplálkozásra vonatkozó hazai felmérések ugyanis azt mutatják, hogy a magyar lakosság túl kevés telítetlen zsírsavat, túl kevés ballasztanyagot és kalciumot, valamint túl kevés B vitamint fogyaszt.

A kiegyensúlyozatlan étrend megváltoztatására törekvőket megcélozva a SPAR Vital termékcsalád a teljes kiőrlésű kenyértől a halakon, gyümölcsökön és zöldségeken át a szójaitalokig 27 egészséges élelmiszert tartalmaz. A termékek csomagolásán kiemelt helyet kapnak a tápértékre és a legfontosabb tápanyagok (zsír, cukor, só, kalória) mennyiségére vonatkozó információk. A márka egészségtudatos üzenetének erősítésére a termékeket dietológus pecséttel látják el, jelezve, hogy az élelmiszereket táplálkozási szakemberek ajánlják.

A termékcsalád bevezetését reklámkampány támogatja, melyben Szávay Ágnes teniszezőnő a márka arca.

szólj hozzá: SPAR Vital



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tudjon meg mindent a méhpempőről! (x)
  A fogyasztó irányítja a sajátmárkákat

További hírek ebben a kategóriában

A Women’secret kampánya a ...
A Springfield neves női illusztr...
Technológiai fejlesztésbe kezd a...
Tizenkilenc naperőművet épített ...