Hírek
22555 hír az adatbázisban
Új borotva a Gillette-től
Marketinginfo.hu - 2008-10-14 13:12
Márkák

A Gillette Fusion Phenom és Gillette Fusion Power Phenom termékváltozatot focis trükkökkel vezeti be a Procter&Gamble.

A Gillette Fusion márka alatt Phenom névvel vezetett be új borotvát a piacra a Procter&Gamble. A "fenomenális" szó rövidítéséből megszületett márkanévvel a nyugalom és önbizalom érzését igyekezett az új termékhez kötni a vállalat.

A Gillette Fusion Phenom és a Gillette Fusion Power Phenom öt szorosan egymás mellé helyezett pengével rendelkezik, a bőrirritáció csökkentése érdekében. A hatodik, precíziós penge a borotvafej hátoldalán a nehezen elérhető részek, mint például az oldalszakáll vagy az orr alatti terület borotválásban, a szakáll formázásában segít.

Az elemes változat nyelében egy mikrochip található, mely optimalizálja a rendszer teljesítményét, egyenletes működést biztosít. A chip továbbá érzékeli, ha a borotva véletlenül bekapcsolva maradt, és 8 perc után kikapcsolja azt.

Az új Flexible Comfort Guard borotvanyak követi az arc formáját, amihez mindkét termék esetében egy ergonómikusan tervezett, gumival borított, metálkék és ezüstkróm borotvanyél kapcsolódik.

A Gillette ernyőmárkát több szálon különböző sportágakhoz kötő cég az új termék bemutatkozását is a sporthoz, közelebbről a futballhoz kapcsolta.

A bevezetést támogatandó többek között internetes szavazás indult, melynek fődíja egy félmillió forint értékű utazás Európa valamelyik futball fővárosába, ahol a győztes szurkolhat kedvenc csapatának és játékosának. A promóció weboldalára ellátogatóknak a site-on látható magyar, horvát és cseh freestyler páros labdamutatványai közül kell kiválasztaniuk, melyik nyerte el leginkább a tetszésüket. Az oldal hetente frissül újabb labdabemutatókkal.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Borotvahab - a borotvaél habos oldala (x)
  A Gillette is beszáll a borotvaklub üzletbe
  Valentin napi plakátkampány a Wilkinsontól
  Jennifer Lopez lett a Gillette Venus arca
  A Procteré az Ambi Pur
  6,5 millió pohár vizet tisztított meg a P&G
  Újabb sportolót igazolt a Gillette
  Biztonságos ivóvízért gyűjt a Procter&Gamble
  Új imázskampányt indít a Gillette

További hírek ebben a kategóriában

A Hyundai megvásárolná a Boston ...
Ismerd meg a biciklis védelem na...
A Volkswagen 15 milliárd eurós b...
Ízelítő a Daiwa termékek minőség...