A Gillette Fusion márka alatt Phenom névvel vezetett be új borotvát a piacra a Procter&Gamble. A "fenomenális" szó rövidítéséből megszületett márkanévvel a nyugalom és önbizalom érzését igyekezett az új termékhez kötni a vállalat.
A Gillette Fusion Phenom és a Gillette Fusion Power Phenom öt szorosan egymás mellé helyezett pengével rendelkezik, a bőrirritáció csökkentése érdekében. A hatodik, precíziós penge a borotvafej hátoldalán a nehezen elérhető részek, mint például az oldalszakáll vagy az orr alatti terület borotválásban, a szakáll formázásában segít.
Az elemes változat nyelében egy mikrochip található, mely optimalizálja a rendszer teljesítményét, egyenletes működést biztosít. A chip továbbá érzékeli, ha a borotva véletlenül bekapcsolva maradt, és 8 perc után kikapcsolja azt.
Az új Flexible Comfort Guard borotvanyak követi az arc formáját, amihez mindkét termék esetében egy ergonómikusan tervezett, gumival borított, metálkék és ezüstkróm borotvanyél kapcsolódik.
A Gillette ernyőmárkát több szálon különböző sportágakhoz kötő cég az új termék bemutatkozását is a sporthoz, közelebbről a futballhoz kapcsolta.
A bevezetést támogatandó többek között internetes szavazás indult, melynek fődíja egy félmillió forint értékű utazás Európa valamelyik futball fővárosába, ahol a győztes szurkolhat kedvenc csapatának és játékosának. A promóció
weboldalára ellátogatóknak a site-on látható magyar, horvát és cseh freestyler páros labdamutatványai közül kell kiválasztaniuk, melyik nyerte el leginkább a tetszésüket. Az oldal hetente frissül újabb labdabemutatókkal.