Hírek
22250 hír az adatbázisban
Márkázza fürdőit a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.
Marketinginfo.hu - 2008-09-12 09:40
Márkák

A vállalat márkaügynökséget kért fel gyógy- és strandfürdői közös márkájának megalkotásához.

A budapesti fürdőket, többek között a Széchenyi, a Gellért, a Rudas gyógyfürdőket, valamint a budapesti strandfürdőket működtető Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vállalat-megújítási programba kezdett. A Ferenci Tibor által irányított cég új, egységes márkavíziójának, valamint arculatának és márkastratégiájának megalkotásával a B&P Social Branding márkaügynökséget bízta meg. Az ügynökség feladata a márka pozíciójának, stratégiájának, víziójának kidolgozására, valamint az ezt támogató teljes arculat kidolgozására vonatkozik.

"A fürdőkultúra Budapest és a budapestiek egyik legértékesebb vagyona. Így is kell bánjunk vele: úgy, hogy egyszerre használjuk ki a benne rejlő üzleti potenciált ugyanakkor elérhető élményként és szolgáltatásként ismét tegyük a budapestiek mindennapi rutinjának részévé. Ez részben üzleti-üzemeltetési, részben márkakérdés. A víz adott, most a márkát vonzóvá kell tenni és ezt profikra bíztuk." - mondta el Ferenci Tibor, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új vezérigazgató a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. élén
  Egy hotel minden igényhez (x)
  Elköszön a Harkányi Gyógyfürdő vezérigazgatója
  A Gozsduban kampányolt a Rudas
  VIVA! Promóciót választotta a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

További hírek ebben a kategóriában

Akvizíciókat tervez a FuturAqua
Hibridet gyárt 2020-ban a Magyar...
A Nestlé beruház a csomagolási m...
Tavaly is a Volkswagen volt a vi...