Hírek
22867 hír az adatbázisban
Zsírszegény főzőtejszínt vezet be a Milli
Marketinginfo.hu - 2008-04-11 09:11
Márkák

Két újabb termékkel bővül a márka palettája.

Két újdonságot vezet be a Friesland a Milli márka alá. A 15 %-os Milli Főzőtejszín Light és a 3%-os Milli Főző tejkrém elsősorban az egészségtudatosság terjedésére válaszul jelent meg a vállalat kínálatában. A termékek visszazárható kupakkal, 0,3l-es formatervezett csomagolásban kerülnek a boltok polcaira.

Szautner Péter, a Friesland Hungária zRt. marketing és üzletfejlesztési igazgatójának elmondása szerint a Milli 20%-os Főzőtejszín eddig is a vállalat rendkívül sikeres terméke volt, ezért döntöttek a zsírszegény változatok bevezetése mellett.

Az újdonságokat a prémium kategóriába pozicionálja a Friesland. A termékek elsősorban az egészségtudatos, családjukról gondoskodó nőket célozzák meg, akik fontosnak tartják, hogy egészséges alapanyagokból készítsék ételeiket. A termékbevezetést a klasszikus in-store aktivitások és a hipermarketláncok üzleteiben termékbemutatóval egybekötött kóstoltatás kíséri. A főzőtejszínek piacra kerülését mesterszakács közreműködésével megrendezett főző show, valamint kereskedelmi magazinokban történő megjelenések is támogatják.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Diéta 50 év felett? Ezekre figyelj oda! (x)
  Pudingokat vezet be a Milli

További hírek ebben a kategóriában

c Orosz kólagyártó
2022-08-03 09:31
Intersnack az elmúlt 30 évben
Bemutatjuk az 5 Guinness rekorde...
Hatalmas érdeklődés a sneaker pi...
Hogyan válasszunk a gyereknek sp...