Hírek
20073 hír az adatbázisban
Kárba megy a vállalatok szívélyes üdvözlete
Marketinginfo.hu - 2007-10-11 10:15
DM

A vállalatok gyakran több tízezer forintot költenek olyan figyelmességekre, amik nem erősítik az üzleti kapcsolatokat.

Csak 21%. Mindössze ennyi ér célba az üzleti karácsonyi lapok közül. A levelezőlapok 58 %-a ugyanott végzi, mint bármelyik szórólap: a szemétben. A maradék 42 % fele pedig nem jut el a címzetthez, mert elakad például a titkárnőnél.

Erős Gábor, az RG Stúdió ügyvezetője szerint a költségek töredékével kell csak számolni, ha a karácsonyi jókívánságokat az interneten keresztül, üdvözlő e-mail formájában továbbítják. Egyre jobban terjed a szokás, hogy a vállalati felelősségvállalás jegyében a megtakarításból származó pénzt jótékony célokra fordítják a cégek, és ezt az üdvözlőlapon is feltüntetik. Az ügyfelek pedig a tapasztalatok szerint általában értékelik a gesztust.

A karácsonyi e-mailek az idei trend szerint egyediek, névre szólóak, különleges grafikával rendelkeznek és a cégarculathoz igazodnak.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A jó üzleti kapcsolat titkai

További hírek ebben a kategóriában

Friss trendek az email marketing...
Az MI az új marketing csodafegyv...
Górcső alatt a fitnesz szektor
Az ügyfélközpontúság kifizetődik