Fórum
21 témakör a fórumban

Új témakör létrehozása

Ha új témakört szeretne létrehozni, kérjük előbb jelentkezzen be a jobb felső sarokban található form segítségével!

Kutatási Vezető

BrandMonitor Csapatunkba Kutatási Vezető munkatársat keresünk.

létrehozta: taltos, 2011-05-24  10:45
legfrissebb: taltos, 2011-05-24  10:46
hozzászólások: 1

hozzászólások

Új marketing trendek, amit nem igazán használnak hazánkban.

Olyan marketing trendekről kellene beszélnünk, amit nem igazán ismernek hazánkban, pedig fontos lenne. Arra gondoltam vázoljuk, itt ezeket.

létrehozta: gondolkodas, 2009-03-01  16:27
legfrissebb: BRisc, 2010-10-15  12:18
hozzászólások: 2

hozzászólások

Milyen eredményt hoz az Ügyfélchat a weblapon

Chateljünk a weblap látogatóinkkal vagy sem. Hiszen a tradicionális cipőboltban is van mindig egy eladó akitől lehet kérdezni. Miért lenne ez más ha weblapon keresztül adunk el?

létrehozta: kkathi, 2009-12-18  10:13
legfrissebb: kkathi, 2009-12-18  10:16
hozzászólások: 1

hozzászólások

A marketing lufik ideje lejárt

Bibliából csak egy van, marketingbibliából is maximum egy, pláne Kotler-féléből furcsa lenne, ha több lenne. (Már egyszer szerepelt az oldalon, akkor lusta voltam szólni.)

létrehozta: szecsie, 2009-12-08  11:10
legfrissebb: szecsie, 2009-12-08  11:10
hozzászólások: 0

hozzászólások

Újraindul 'A közösség szíve' lakóhelyszépítő akciója

Szerintetek lehet sikeres egy ilyen csupán a közösség javát bővítő marketing kampány, vagy inkább az egyénenkénti "nyeremények" a népszerűbbek?

létrehozta: Vazilisz, 2009-09-28  14:03
legfrissebb: egaborjak, 2009-10-28  11:16
hozzászólások: 2

hozzászólások

Mennyire használják ma ki a marketing hadviselési stratégiákat a kis vállalkozások

Mi a véleményetek a fentiekben megfogalmazott kérdésről?

létrehozta: marketing, 2005-10-13  19:20
legfrissebb: Spankovics.Tamas, 2009-09-03  21:51
hozzászólások: 6

hozzászólások

Akció a Duna Pláza Merkur teremben?!?!

Néhány hónappal ezelőtt lakásomhoz közel felfedeztem a Duna Plázában a Merkúr játéktermet. A játékterem vezetői, a forgalom növelése érdekében sorozatosan nagyon jó ötletekkel álltak elő. Például szerencsekerékkel adtak külön nyerési esélyt, a nyertesek kisorsolását rendszerint hét végére szervezték, így azokban az órákban amikor egyébként gyér lett volna a forgalom, megtelt a terem játékosokal, természetesen, ha az ember bemegy a terembe akkor biztosan játszik is. Gondolom a forgalom is nőtt.Két hónappal ezelőtt 2009 júniusában vezettek be egy új \"versenyt\", pontgyűjtő kártyákra naonta egyszer lehetett a megjelenéssel pontot szerezni, illetve a jackpot elnyerése jelentett plusz pontszerzési lehetőséget, valamint az, ha a pontgyüjtő játékos a jackpot kisorsolását követő 20 percen belül érvényesítette kártyáján a jutalompontot.Egy hónap után ünnepélyes keretek között adták át a nyertesnek az aranykártyát. A kártya birtokában többek között meghatározott összeget lehet lehívni szintén meghatározott részletekben, valamint amennyiben a kártya birtokosának gépét sorsolják ki a jackpot nyertesének, akkor a nyereményösszeg dupláját veheti át, egy hónapn át. Természetesen ez nagyszerű dolog, de a végrehajtáshoz tisztességre is szükség volna, ugyanis a dupla jackpot elnyerése ily módon nagyon egyszerűvé válik, nem kell hozzá egyebet tenni, mint a nyerő nyerőgép székére átülni az aranykártya tulajdonosnak, a valódi nyertesnek pedig teljesen mindegy, hogy a nyereményt a játékterem munkatársától, vagy az aranykártya birtokosától kapja. Természetesen ezzel a következő havi első helyezését is előkészíti a kártyabirtokos,mivel a jackpotért kapott extra pontok mindenki más elé helyezik őt.Mivel egy esetben láttam egy ilyen akciót, szóltam a játékterem egyik munkatársának, majd a vezetőjének is,, hiszen én magam is versenyben voltam az aranykártyáért. A vezető megnyugtatott, hogy a versenyben a szabályok szerint ugyanaz a személy nem lehet nyertes egymást követő két hónapban. Egyébként megköszönte észrevételemet, ígérte intézkedik az ügybenÉrdekes módon július utolsó hetében változott a szabály, nyerhet ugyanaz a személy egymást követő hónapokban is. Ezzel a szabálymódosítással illetve a \"helycserés\" plusz pontok megszerzésével a második helyre kerültem. Sajnálom, hog így történt, szerettem ide járni, de az eljárást inkorrektnem tartom, ezért ezt a termet a jövőben nem látogatom. Az azért elgondolkodtat, vajon milyen érdekek lehettek azok, amelyek a szabályok módosításához vezettek

létrehozta: P.Istvan, 2009-08-20  09:46
legfrissebb: P.Istvan, 2009-08-20  09:46
hozzászólások: 0

hozzászólások

A Spar átveszi a magyarországi Plus üzleteket

a Plus üzleteket gondolom Spar-üzletekké alakítják (nem Plus-üzletekké)

létrehozta: sevi3, 2008-03-13  12:50
legfrissebb: gondolkodas, 2009-03-01  16:24
hozzászólások: 1

hozzászólások

staféta a kéregetésben

Jó példákat gyűjtök, hogy egyre inkább terjed a piaci alapokon nyugvó szponzoráció. Mit tapasztaltok?

létrehozta: sport, 2005-10-11  18:07
legfrissebb: molnarbence, 2009-01-13  11:38
hozzászólások: 3

hozzászólások

kőműves és balettáncos

CSR és a tömegmédiumok. Elvárható a mai "gagyi-gyártás" mellett, hogy a társadalmi szerepvállalást is a mellükre tűzzék?

létrehozta: sport, 2005-10-11  18:03
legfrissebb: Marketingtudas, 2007-12-03  12:00
hozzászólások: 1

hozzászólások

123
Legfrissebb hírek

Napszemüvegek, amik a feltűnő dizá...
5 gondolat a Megoldások a holnapér...
Hogyan hat az egészségre a gyömbér...
Hogyan formálja át az építőipart a...
Mikor és hogyan érdemes hitelkivál...
Folytatódik a SPAR fenntarthatóság...
Tanulmányok

Ötvenezer forinttal nőtt átlagosan...
Béremelési és karrierkilátások 202...
A nők kevesebb kriptovalutával ren...
Ezek voltak a legkedveltebb haszná...
Emelkednek az árak a fővárosi inga...
Elfogyni látszik a belföldi e-kere...
Marketing eszközök

Kommunikációs teendők válság ese...
10 tipp a sikeres vevőszolgálath...
10 tipp a kereskedelmi sajátmárk...
Mire alkalmas és mire nem az int...
Megnyerni a vándor kegyeit
8 kérdés, amit fel kell tennünk,...
Marketingelmélet

Marketing a szervezeti piacon
Termékelfogadás
A személyes eladás folyamata
A márkadinamika
Keresőmarketing
Portfólió modell:növekedés vs rész...
Marketing menedzsment, gyakorlatba...
Márkatörténet

Márkatörténet: METRO
Márkatörténet: Martini
Márkatörténet: Danubius Hotels G...
Márkatörténet: Sloggi
Márkatörténet: Barbie
Márkatörténet: Senior
Mediainfo.hu legfrissebb

Kiosztották a 17. KAFF díjait
Megfelelő papír, hatékony munka (x...
Mitől több egy jó férfi póló egy s...
A minőségi kérdése: miért válasszu...
Nyári dekorációk, amelyek feldobjá...
Nem mindegy, milyen hegesztőpajzso...
Minőség és kényelem: a gyerekcipők...
News4businness.hu legfrissebb

Könnyítsd meg a nyarad: hatékony t...
Mesterséges intelligenciával és e-...
A különböző típusú akkumulátorok k...
Ötödször is megbízható munkaadó le...
A SPAR újabb lépést tett a digital...
A szállodai minibárban rejlő üzlet...