Fórum
21 témakör a fórumban
Új témakör létrehozása
Ha új témakört szeretne létrehozni, kérjük előbb jelentkezzen be a jobb felső sarokban található form segítségével!
|
|
Kutatási Vezető
BrandMonitor Csapatunkba Kutatási Vezető munkatársat keresünk.
létrehozta: taltos, 2011-05-24 10:45
legfrissebb: taltos, 2011-05-24 10:46
hozzászólások: 1
|
hozzászólások
|
|
|
Új marketing trendek, amit nem igazán használnak hazánkban.
Olyan marketing trendekről kellene beszélnünk, amit nem igazán ismernek hazánkban, pedig fontos lenne. Arra gondoltam vázoljuk, itt ezeket.
létrehozta: gondolkodas, 2009-03-01 16:27
legfrissebb: BRisc, 2010-10-15 12:18
hozzászólások: 2
|
hozzászólások
|
|
|
Milyen eredményt hoz az Ügyfélchat a weblapon
Chateljünk a weblap látogatóinkkal vagy sem. Hiszen a tradicionális cipőboltban is van mindig egy eladó akitől lehet kérdezni. Miért lenne ez más ha weblapon keresztül adunk el?
létrehozta: kkathi, 2009-12-18 10:13
legfrissebb: kkathi, 2009-12-18 10:16
hozzászólások: 1
|
hozzászólások
|
|
|
A marketing lufik ideje lejárt
Bibliából csak egy van, marketingbibliából is maximum egy, pláne Kotler-féléből furcsa lenne, ha több lenne. (Már egyszer szerepelt az oldalon, akkor lusta voltam szólni.)
létrehozta: szecsie, 2009-12-08 11:10
legfrissebb: szecsie, 2009-12-08 11:10
hozzászólások: 0
|
hozzászólások
|
|
|
Újraindul 'A közösség szíve' lakóhelyszépítő akciója
Szerintetek lehet sikeres egy ilyen csupán a közösség javát bővítő marketing kampány, vagy inkább az egyénenkénti "nyeremények" a népszerűbbek?
létrehozta: Vazilisz, 2009-09-28 14:03
legfrissebb: egaborjak, 2009-10-28 11:16
hozzászólások: 2
|
hozzászólások
|
|
|
Mennyire használják ma ki a marketing hadviselési stratégiákat a kis vállalkozások
Mi a véleményetek a fentiekben megfogalmazott kérdésről?
létrehozta: marketing, 2005-10-13 19:20
legfrissebb: Spankovics.Tamas, 2009-09-03 21:51
hozzászólások: 6
|
hozzászólások
|
|
|
Akció a Duna Pláza Merkur teremben?!?!
Néhány hónappal ezelőtt lakásomhoz közel felfedeztem a Duna Plázában a Merkúr játéktermet. A játékterem vezetői, a forgalom növelése érdekében sorozatosan nagyon jó ötletekkel álltak elő. Például szerencsekerékkel adtak külön nyerési esélyt, a nyertesek kisorsolását rendszerint hét végére szervezték, így azokban az órákban amikor egyébként gyér lett volna a forgalom, megtelt a terem játékosokal, természetesen, ha az ember bemegy a terembe akkor biztosan játszik is. Gondolom a forgalom is nőtt.Két hónappal ezelőtt 2009 júniusában vezettek be egy új \"versenyt\", pontgyűjtő kártyákra naonta egyszer lehetett a megjelenéssel pontot szerezni, illetve a jackpot elnyerése jelentett plusz pontszerzési lehetőséget, valamint az, ha a pontgyüjtő játékos a jackpot kisorsolását követő 20 percen belül érvényesítette kártyáján a jutalompontot.Egy hónap után ünnepélyes keretek között adták át a nyertesnek az aranykártyát. A kártya birtokában többek között meghatározott összeget lehet lehívni szintén meghatározott részletekben, valamint amennyiben a kártya birtokosának gépét sorsolják ki a jackpot nyertesének, akkor a nyereményösszeg dupláját veheti át, egy hónapn át. Természetesen ez nagyszerű dolog, de a végrehajtáshoz tisztességre is szükség volna, ugyanis a dupla jackpot elnyerése ily módon nagyon egyszerűvé válik, nem kell hozzá egyebet tenni, mint a nyerő nyerőgép székére átülni az aranykártya tulajdonosnak, a valódi nyertesnek pedig teljesen mindegy, hogy a nyereményt a játékterem munkatársától, vagy az aranykártya birtokosától kapja. Természetesen ezzel a következő havi első helyezését is előkészíti a kártyabirtokos,mivel a jackpotért kapott extra pontok mindenki más elé helyezik őt.Mivel egy esetben láttam egy ilyen akciót, szóltam a játékterem egyik munkatársának, majd a vezetőjének is,, hiszen én magam is versenyben voltam az aranykártyáért. A vezető megnyugtatott, hogy a versenyben a szabályok szerint ugyanaz a személy nem lehet nyertes egymást követő két hónapban. Egyébként megköszönte észrevételemet, ígérte intézkedik az ügybenÉrdekes módon július utolsó hetében változott a szabály, nyerhet ugyanaz a személy egymást követő hónapokban is. Ezzel a szabálymódosítással illetve a \"helycserés\" plusz pontok megszerzésével a második helyre kerültem. Sajnálom, hog így történt, szerettem ide járni, de az eljárást inkorrektnem tartom, ezért ezt a termet a jövőben nem látogatom. Az azért elgondolkodtat, vajon milyen érdekek lehettek azok, amelyek a szabályok módosításához vezettek
létrehozta: P.Istvan, 2009-08-20 09:46
legfrissebb: P.Istvan, 2009-08-20 09:46
hozzászólások: 0
|
hozzászólások
|
|
|
A Spar átveszi a magyarországi Plus üzleteket
a Plus üzleteket gondolom Spar-üzletekké alakítják (nem Plus-üzletekké)
létrehozta: sevi3, 2008-03-13 12:50
legfrissebb: gondolkodas, 2009-03-01 16:24
hozzászólások: 1
|
hozzászólások
|
|
|
staféta a kéregetésben
Jó példákat gyűjtök, hogy egyre inkább terjed a piaci alapokon nyugvó szponzoráció. Mit tapasztaltok?
létrehozta: sport, 2005-10-11 18:07
legfrissebb: molnarbence, 2009-01-13 11:38
hozzászólások: 3
|
hozzászólások
|
|
|
kőműves és balettáncos
CSR és a tömegmédiumok. Elvárható a mai "gagyi-gyártás" mellett, hogy a társadalmi szerepvállalást is a mellükre tűzzék?
létrehozta: sport, 2005-10-11 18:03
legfrissebb: Marketingtudas, 2007-12-03 12:00
hozzászólások: 1
|
hozzászólások
|
|
|
|
|