Fórum
1 hozzászólás a témakörben

Hozzászólás a témakörhöz

Ha hozzá szeretne szólni a témakörhöz, kérjük előbb jelentkezzen be a jobb felső sarokban található form segítségével!


Kutatási Vezető

BrandMonitor

Csapatunkba Kutatási Vezető munkatársat keresünk.

taltos, 2011-05-24  10:45
taltos, 2011-05-24  10:46
A Brandmonitor.hu Magyarország piacvezető, közösségi médiafigyelő és elemző rendszere. Ügyfeleink között a vezető márkák - multinacionális vállalatok, ügynökségek és kutatócégek egyaránt megtalálhatóak.

Rendszerünk alkalmas a márkák megjelenésének, megítélésének és a megjelenések kontextusának nyomon követésére (tracking). Megfelelő eszköz ad-hoc kvantitatív vagy kvalitatív jellegű kutatási problémák megválaszolásának támogatására. Az egyre bővülő piaci igényekre reagálva a Brandmonitor.hu folyamatosan fejleszti és szélesíti módszertani eszköztárát.

E fejlesztések szakmai támogatásához keresünk olyan, a nemzetközi standardoknak megfelelő kutatási megoldásokban jártas senior kutatót, aki ügyfeleink és partnereink felé is megfelelően meg tudja jeleníteni a Brandmonitor.hu által elvárt magas színvonalú szakmaiságot.

Feladatok:
 Kapcsolattartás és kapcsolatépítés a hazai és nemzetközi kutató cégekkel
 Kutatócégekkel, partnerekkel közös kutatási projektek kialakítása, levezénylése
 Ad-hoc piackutatási ajánlatok kidolgozása kiemelt partnereink számára
 Reprezentatív feladatok konferenciákon, szemináriumokon
 Meglévő módszertanok tökéletesítése, új kutatási megoldások kidolgozása, bevezetése és megismertetése a piaccal
 Részvétel szindikált (iparági) kutatási és közösségi kommunikáció elemzési projektekben
 Tanácsadó kollégáink munkájának támogatása
 Kutatási projektek kivitelezésének felügyelete, prezentáció

Elvárások:
 Legalább 3 éves piackutatási területen szerzett tapasztalat, nemzetközi standardoknak megfelelő színvonalú kutatási módszertanok, megoldások ismerete
 Megfelelő kapcsolati tőke a kutatási szakemberek világában
 Kiemelkedő kommunikációs készség
 Online kutatásokban szerzett tapasztalat
 Felsőfokú végzettség
 Angol nyelvtudás

Előnyt jelent:
 Web2-es megoldások ismerete, használata
 Közösségi marketing ismeretek

Amit kínálunk:
 Dinamikusan növekvő cég
 Rengeteg új, felfedezésre váró terület
 Fiatal csapat
 Színvonalas javadalmazás

Munkavégzés helye: Budapest

Amennyiben szeretnél osztozni sikereinkben és hozzájárulni azok eléréséhez, jelentkezz hozzánk!

Fényképes önéletrajzodat a job@brandmonitor.hu címre várjuk!


1
Legfrissebb hírek

Fáj a térded? Szedj rá kollagént! ...
A hatékony B2B értékesítés automat...
Mire és hogyan alkalmazza a CBD ol...
Garancia? Van! Na de milyen? (x)
Márkás gyermekruhák vásárlásával g...
5 női pulóver, ha jön az ősz (x)
Tanulmányok

A hazai munkaerő motivációi
Több mint 250 milliárd font veszte...
Romániában csaknem 47 százalékkal ...
Folyamatosan javul az üzleti bizal...
Ezek a tech-trendek határozzák meg...
Csaknem minden piaci szereplő egés...
Marketing eszközök

Hogyan kutassunk mobiltelefonon?
5 trend, amely a digitális ügyfé...
Hogyan tegyük láthatóvá mobilalk...
Hogyan adjunk megbízást kommunik...
8 kérdés, amit fel kell tennünk,...
A 10 legfontosabb fogyasztói tre...
Marketingelmélet

Marketing a szervezeti piacon
Kapcsolati marketing
Mi lesz a marketing szerepe 2015-b...
Márkázás, márkaérték
Beszerzési magatartás
Vásárlási folyamat
Beszerzési döntési folyamat
Márkatörténet

Márkatörténet: Medve
Márkatörténet: Villeroy & Boch
Márkatörténet: Danubius Hotels G...
Márkatörténet: Dreher
Márkatörténet: Burger King
Márkatörténet: Audi
Mediainfo.hu legfrissebb

Műfenyővel is valódi a karácsony (...
A pasik kedvence: az indusztriális...
Minden megvan ifjú pár, a menyassz...
A napelemes szektor változásai (x)
Ilyenek a vékony peremmel ellátott...
Mit érdemes tudni a konténeres sit...
Hogyan tanulj idegen nyelveket ere...
News4businness.hu legfrissebb

Sikeresen zárult a Vidanet Zrt. in...
Miért szükséges a parkolásgátló a ...
Géllakk vagy műköröm zselé? Melyik...
A Mol 9 milliárd forintból bővítet...
Schanda: sikeres a hazai felsőokta...
Elkészült a BME Balatonfüredi Tudá...