A Nexus Kommunikációs Ügynökség BTL divíziója egyszerre fedi le horizontálisan és vertikálisan a BTL tevékenységek teljes spektrumát. Horizontálisan - azaz nem az eszközökre koncentrál, hanem a célokat szem előtt tartva kínál integrált megoldásokat, a kommunikációs eszközök széles skálájából kialakítva azt a mixet, amely a legeredményesebben támogatja a kitűzött célok elérését, valamint mérhető eredményeket produkál.
Vertikálisan - azaz mindig a célcsoportra szabott megoldásokat kínálva, ebben szorosan együttműködve a Nexus Analysis divízióval.
Hagyományos és egyedi BTL megoldásokra építve (promóció, DM, csomagolás- és kiadványtervezés, POS, eszközök használata ugyanúgy, mint pl. CSR, gerilla, online és social media megoldások alkalmazása) széles és komplex ügynökségi látásmóddal válaszolunk a trendváltozásokra. Márkában, stratégiában és koncepcióban gondolkodunk, ami lehetővé teszi integrált kommunikációs kampányok kivitelezését is. |