Cégadatbázis
89 cég az adatbázisban

ABC szerinti keresés:    
Kategória:
Kifejezés:
   
Eurosped Zrt. (Logisztika)

Eurosped logo Társaságunk jogelődje az Eurosped Kft. 1989-ben alakult. Kezdetektől fogja a MASPED-csoporthoz tartozik. Fő tevékenysége a nemzetközi közúti szállítmányozás, vámügynöki, valamint raktározási-logisztikai tevékenység.

Határkirendeltségünk van Tompán, Záhonyban, Röszkén és Udvaron. Az ukrán, horvát és szerb határokon elsősorban a nemzetközi közúti fuvarozók részére végeznek okmánykiállítást, beszedik a magyar útadót, ellátják őket nemzetközi vámokmányokkal (T-okmány), valamint kezességvállalási tevékenységet is folytatnak. Emellett egyre nagyobb hangsúlyt kap a határon végzett (export, import) vámkezelés.

Társaságunk évek óta vámügynöki irodát üzemeltet a Budapesti Intermodális Logisztikai Központ (BILK) területén, valamint a Székesfehérvári Logisztikai Központban, Nagylakon, 2007 januárjától pedig a Szegedi Ipari és Logisztikai Központban (SZILK) is.

Eperjeske Rendezőpályaudvaron létesített irodánkban a vasúton Ukrajna felől érkező áruk import vámkezelését végezzük.

A Székesfehérvári Logisztikai Központ területén komplex logisztikai szolgáltatást nyújtunk 11.000 m2-es raktárunkban.

Nemzetközi szállítmányozási tevékenységünk lebonyolítását sok éves együttműködésben kipróbált fuvarozókkal biztosítjuk, valamint hosszú távú charter szerződések alapján mintegy 150 ponyvás kamion áll folyamatosan rendelkezésünkre. Már szinte a kezdetektől fogva Hamburgban külföldi képviseleti irodát tartunk fenn.

Elérhetőség
 
Cím: 1138 Budapest Szekszárdi u. 14.
Levelezés: 1154 Budapest Budapest, Pf.: 116.
Telefon: +36-1-450-9000
Telefax: +36-1-450-9090
E-mail: eurosped@eurosped.hu
Web: http://www.eurosped.hu
 
Logisztika további ajánlatok száma: 6   
CCS Hungary Cargo Community System Kft.
Zenit Logisztikai Eszközök Kereskedőháza Kft
MASPED Rt.
Mávtranssped Szállítmányozási Kft.
Schenker Nemzetközi Szállítmányozási és Logisztikai Kft.
12
Legfrissebb hírek

Milyen a jó sonkakés? (x)
Így érdemes kiválasztani a fürdősz...
Hogyan készítsünk otthon szappant?...
Szimbólumok: mutasd meg, ki vagy! ...
Három tényező, amivel megnehezíthe...
Mikortól van szükség evőeszközre e...
Tanulmányok

A vírus a lakáspiacot sem kímélte ...
Áprilisban példatlanul hatalmasat ...
Egyre több háziorvos hiányzik a re...
A járvány következtében kényszersz...
Lesz-e idén növekedés a kiskereske...
A Beszerzési Menedzser márciusban
Marketing eszközök

Hogyan írjunk e-mail címsort?
PR 2.0: mit tehetsz, és mit nem ...
7 fontos kérdés a fogyasztói pia...
Hogyan szervezzünk sikeres rende...
8 kérdés, amit fel kell tennünk,...
4 alapstratégia a piaci pozíció ...
Marketingelmélet

Philip Kotler: A marketing kihívás...
A személyes eladás folyamata
Eladási tárgyalások
Gap analízis (rés elemzés)
Fogyasztói magatartás
Pozicionálás
Márkatörténet

Márkatörténet: General Electric
Márkatörténet: Peroni
Márkatörténet: Danone
Márkatörténet: Lavazza
Márkatörténet: Apple
Márkatörténet: dm
Mediainfo.hu legfrissebb

A mosó-szárítógépek kiválasztásána...
Természetes hőszigetelés a ház és ...
Mesehősös polártakarók hűvösebb na...
Hogyan válassza ki a legideálisabb...
Egy ínycsiklandozó recept: marlin ...
A kultúra az életünk része
Csupán néhány lépés, és párától me...
News4businness.hu legfrissebb

Ruhafalva - A prémium használt gye...
Előzd meg a dehidratációt, ismerd ...
A szakácskés kiválasztásának szemp...
A tökéletes babakuckó (x)
Útmutató friss anyukáknak: a mells...
A Chainalysis blokklánc-analitika ...