Átfutási idő Egy tevékenység elvégzéséhez szükséges becsült, norma - vagy tényleges időtartam.
|
||
Átirányítás Automatikusan átküldi a felhasználót egy másik URL-re, mint amire rákattintott. Például a felhasználót a tartalom oldallal összekötő oldal irányítja a tartalomhoz, de az eredeti oldalon a hirdetés lehet, vagy figyelemfelkeltésre alkalmas kép vagy szöveg. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Átkattintás Az online marketing egyik mutatószáma, amely megadja, hogy egy adott hirdetésre hányszor kattintottak rá úgy, hogy a hirdető oldala teljesen letöltődött.
|
||
Átkattintás Egy link vagy egy banner tényleges aktiválását kifejező szám, azt jelenti, hogy a látogató valóban ellátogat a linkelt oldalra. Forrás: Carnation
|
||
Átkattintás Az a folyamat, amikor a mobil előfizető egy linkre kattintott és egy céloldalra (mobil landing page) jut. Forrás: Whirl Mobile
|
||
![]() ![]() |
|