Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban
Árpolitika A vállalat folyamatos ármunkájáról szól, melyben megállapítja a termékeinak vagy szolgáltatásainak árát. Ez a vállalatok számára az egyik legnehezebb feladat, mivel egyszerre kell figyelni az árak stratégiai és taktikai hatásait is. A vállalat lehetőségeit behatárolják az állandó- és változó költségek, valamint a nyereség is.
|
|
Árrugalmassági együttható Megmutatja, hogy 1 százalékos árváltoztatás hány százalékos keresletváltozást eredményez.
|
|
Áruház Olyan kiskereskedelmi egység, amely számos, általában termékcsoportonként elkülönült és önállóan irányított részlegből áll.
|
|
Áruminta Ajánlat ingyenes termék- vagy szolgáltatásmennyiségre. Egy termék bevezetésének hatékony, ám költséges eszköze.
|
|
Áruutak költségei Azt a költségráfordítást jelenti, amelyek révén a termék a temelőtől a végsőfogysztóig meghatározott útvonalon eljut.
|
|
|
|