Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban
CD-ROM A CD-audio lemez-technológiájára alapozott optikai tároló.
|
|
Célcsoport Azon, marketing célok alapján meghatározott csoport, akiket a kampány során a hirdető szeretne elérni.
|
|
Célcsoportképzés Az a folyamat, amikor a vállalat kiválasztja a számára megfelelő szegmentumot (szegmentumokat), s azt marketingtevékenységének középpontjába állítja.
|
|
Céloldal, érkezési oldal A keresőhirdetésekre kattintva az oldal ahová eljutunk a landing page. Általában (optimális esetben) ez az oldal nem a főoldal.
Forrás: Carnation
|
|
Célpiac A célpiacot megkülönböztethető csoportokba osztott egyének alkotják. A célpiac meghatározható földrajzi, demográfiai, pszichológiai, viselkedési és termék alapú szempontok szerint. Négy fő stratégiával közelíthető meg: tömegmarketing, differenciált marketing, koncentrált marketing és mikromarketing.
Forrás: Philip Kotler - Marketing Management
|
|
|
|