Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban
Bevásárlóközpont Autóval könnyen elérhető, nagy épületrendszeren belüli, vásárlási és szórakozási igényeket kielégítő, akár több száz kiskereskedelemi egységet is magában foglaló komplexum.
|
|
Bevezető reklám Célja a termék piaci pozicionálásának megalapozása. Elsődlegesen figyelemfelkeltésen és a fogyasztó informálásán alapul.
|
|
Binominális eloszlás A binomiális eloszlású valószínűségi változóval a visszatevéses mintavétel ragadható meg, vagyis olyan helyzeteket lehet vele modellezni, ahol egy véletlen kísérletet tetszőlegesen sokszor lehet megismételni ugyanolyan körülmények között, miközben azt figyeljük meg, hogy az n ismétlés során hányszor következett be egy adott esemény. A képletben az esemény bekövetkezésének gyakoriságát jelöli k - ez magyarázza a k = 0, 1, 2, ..., n feltételt -, a figyelemmel követett esemény valószínűségét pedig p - ami pedig a 0 < p < 1-et.
|
|
Bizományosi kereskedelem A kereskedelemnek az a formája, amikor a kereskedő nem a tulajdonában lévő, hanem a más tulajdonát képező terméket vagy szolgáltatást értékesítés céljára átvesz, s a tulajdonos felé történő utólagos elszámolás mellett értékesít.
|
|
Bluetooth Egy kommunikációs protokoll, amely lehetővé teszi egy speciális áramkörrel felszerelt mobil eszközök vezeték nélküli információ küldését és fogadását rövid hatótávon, 2.4 GHz-en működik.
Forrás: Whirl Mobile
|
|
|
|