Átkattintási arány Egy hirdetés megjelenési számának az átkattintások számához viszonyított arányát mutatja meg. Forrás: Carnation
|
||
Átkattintási arány A mobil reklámkampány sikerességének mérése. Az átkattintás aránya egy %-ban kifejezett szám, mutatja hogy 100 megjelent reklámból hányan kattintottak a reklámra és kerültek a mobil landing oldalra. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Átlagbevétel mobil felhasználónként Egy általánosan használt pénzügyi mérőszám a mobilszolgáltató előfizetője, felhasználója által generált bevétel mérésére. A bevétel havi szinten értendő. Forrás: Whirl Mobile
|
||
B2B Egy vállalat nem csak a nagyközönség felé kommunikálhat (B2C), hanem más vállalatoknak (B2B), kormányzatoknak (B2Government), valamint létezik magánszemélyek közötti kommunikáció (C2C), és még sok kombinációja ezeknek (G2G, G2B, G2Citizen, G2Employee). A B2B alapvetően a cégek közti mindenféle kommunikáció jellemzésére szolgál.
|
||
Banner hirdetés Online hirdetési módszer, mely a látogatók számának növelésére használatos. Többnyire figyelemfelkelő hatása miatt terjedt el és manapság is nagyon sokan használják.
|
||
![]() ![]() |
|