Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A pozicionálás nem más, mint termékünk, márkánk elhelyezése a fogyasztó észlelési térképén. Ahhoz pedig, hogy a vásárló számára egyértelmű legyen, milyen pozíciót kíván vállalatunk képviselni az adott piacon, egyaránt nélkülözhetetlen, hogy a márkánk által...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Potenciál-versenyképesség modell
Árpolitika
Márkázás, márkaérték
Keresőmarketing




Sales munkatársakat keresünk!
Tapasztalattal rendelkező munkatársakat keresünk sales csapatunkba és sales...
Junior marketing koordinátor
Junior Marketing KoordinátorPozíció leírása: az angol egészségügy...
3D animátor
3D ANIMÁTORHa úgy görbíted MAX-ban a vektorokat, mint Chuck Norri...