Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A pozicionálás nem más, mint termékünk, márkánk elhelyezése a fogyasztó észlelési térképén. Ahhoz pedig, hogy a vásárló számára egyértelmű legyen, milyen pozíciót kíván vállalatunk képviselni az adott piacon, egyaránt nélkülözhetetlen, hogy a márkánk által...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Megkülönböztetés, versenyképessé...
Vásárlói marketing
Szervezeti vásárlók és beszerzés
Marketing menedzsment, gyakorlat...




Találkozó szervező
Magyarország, Royal Borház Európa kft
Partner account manager HUN + Balcan - IT
Budapest, DRILL B.S. spol. s r.o.
Értékesítő/Műszaki ügyintéző
Zalka Máté u. 2/c, 2942 Nagyigmánd, Komárom, PROMAN HUNGARY Kft.