Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A pozicionálás nem más, mint termékünk, márkánk elhelyezése a fogyasztó észlelési térképén. Ahhoz pedig, hogy a vásárló számára egyértelmű legyen, milyen pozíciót kíván vállalatunk képviselni az adott piacon, egyaránt nélkülözhetetlen, hogy a márkánk által...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Árpolitika
Értékesítési rendszer tervezése
Termék vs. piac bővítés
Kapacitáskihasználtság




3D animátor
3D ANIMÁTORHa úgy görbíted MAX-ban a vektorokat, mint Chuck Norri...
OKEGO | Senior Account Manager
Keressük Senior Account Managerünket, aki:- 3+ év ATL / BTL tapas...