Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A pozicionálás nem más, mint termékünk, márkánk elhelyezése a fogyasztó észlelési térképén. Ahhoz pedig, hogy a vásárló számára egyértelmű legyen, milyen pozíciót kíván vállalatunk képviselni az adott piacon, egyaránt nélkülözhetetlen, hogy a márkánk által...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Vevőszolgálat
Szegmentálás
Termékpolitika
A fogyasztói magatartást befolyá...




Account manager
Trade Marketing Divíziónk tovább erősítése céljából keressünk vidám, dinami...
Online marketing manager
Online marketing manager Szakirányú tanulmányok és angol nyelvtudás sz...
Marketing munkatársat keresünk B2B területre!
Műszer és laborberendezés kereskedelemmel foglalkozó cég B2B területre mark...