Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A fogyasztók viselkedését, választását számos tényező befolyásolhatja. A külső behatásokon túl azonban számolnunk kell olyan fontos hozzáállásbeli különbségekkel is, mint az illető érdeklődése a vásárlandó termék iránt, vagy a termékcsoport újdonsága a fog...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Vásárlási folyamat
Gap analízis (rés elemzés)
Méretgazdaságosság
Miért működik a műsorszponzoráci...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...