Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


Egy termék vagy szolgáltatás sikeréhez vezető út hasonló a biológiában ismert életciklushoz. A befutott termékek eladási eredményeiben ugyanis négy fázis figyelhető meg: bevezetés, növekedés, érettség és hanyatlás. Ezt az analógiát nevezzük termék-életcikl...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Környezetelemzés, SWOT-analízis
Eladási tárgyalások
Árképzés
Brand marketing: 10 fontos trend...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...