Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A korrekt helyzetértékeléshez és a megfelelő üzleti stratégia megválasztásához nem elegendő megvizsgálni, hol tart jelenleg a vállalat. A már elért eredmények, kialakult pozíció ismerete mellett nélkülözhetetlen, hogy a piac által kínált lehetőségekkel is ...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

A fogyasztói magatartást befolyá...
Célcsoportképzés
Marketingkommunikáció (Promotion...
Döntésbefolyásoló tényezők