Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


Különböző tevékenységek, termékek vagy szolgáltatások és a bennük rejlő üzleti potenciál kiértékelésére szolgál az ún. BCG-mátrix vagy portfólió modell. Segítségével összevethető a vállalat üzletágainak teljesítménye, illetve kialakítható az optimális term...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Beszerzési döntési folyamat
A márkadinamika
Márkaismertség
Philip Kotler: A marketing kihív...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...