Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A piacot úgy definiálhatjuk, mint egy termék vagy szolgáltatás meglévő és potenciális fogyasztóinak halmaza. A célcsoportképzés azon vásárlók azonosítása, akiket ezen a lehetséges körön belül érdemes megszólítani, mert vállalatunk számára elérhetőek és meg...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Méretgazdaságosság
Szervezeti vásárlók és beszerzés
Beszerzési döntési folyamat
A márkadinamika
Mi lesz a marketing szerepe 2015...