Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


BevezetésA mikroökonómiában a méretgazdaságosság az a költségmegtakarítás, amelyet a vállalat termelése fokozásával érhet el. Vannak tényezők, amelyek a kibocsátás növekedése esetén az egy termék legyártására jutó átlagköltséget csökkentik. A méretgazdaság...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Gap analízis (rés elemzés)
Márkázás, márkaérték
Piackutatási módszerek
Termékelfogadás