Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


Termékeink, szolgáltatásaink árainak kialakítását számos üzleti tényező befolyásolja. A marketing számára azonban a legfontosabb ennek az árnak a relativitása, azaz hogy hogyan viszonyul árszintünk a versenytársakhoz képest, illetve hogyan érzékelik e piac...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing-mix
Piac és verseny
Beszerzési döntési folyamat
Márkaismertség




Marketing Manager
Amiben segíteni tudsz nekünk:- Külföldi piacralépés marketingstratégiá...