Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


Az üzleti és marketingtervezés során gyakorta használt modell az ún. gap analízis, más néven rés elemzés. A módszer lényegében a jövőbeli célokat és a várható teljesítményt hasonlítja össze, és az eltérés kiküszöbölésére próbál megoldásokkal szolgálni....

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Potenciál-versenyképesség modell
Vevőszolgálat
Döntésbefolyásoló tényezők
Piackutatási módszerek