Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A személyes eladás során az eladószemélyzet (leggyakrabban az üzletkötő) közvetlenül, és igen gyakran négyszemközt érintkezik az ügyféllel, azaz a potenciális vevővel. E forgalmazási mód sikerének titka éppen ezért az a benyomás, amely a tárgyalás során al...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Kapcsolati marketing
Környezetelemzés, SWOT-analízis
Márkakiterjesztés
Pozicionálás




Account manager
Trade Marketing Divíziónk tovább erősítése céljából keressünk vidám, dinami...
Online marketing manager
Online marketing manager Szakirányú tanulmányok és angol nyelvtudás sz...
Marketing munkatársat keresünk B2B területre!
Műszer és laborberendezés kereskedelemmel foglalkozó cég B2B területre mark...