Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Bevezető


A személyes eladás során az eladószemélyzet (leggyakrabban az üzletkötő) közvetlenül, és igen gyakran négyszemközt érintkezik az ügyféllel, azaz a potenciális vevővel. E forgalmazási mód sikerének titka éppen ezért az a benyomás, amely a tárgyalás során al...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Bevezető


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Marketing a szervezeti piacon
Értékesítés
Márkázás, márkaérték
Termékelfogadás
A márkaidentitás
Árpolitika




Termékmenedzser / Product manager
A Carnation Group part of Possible egyik innovációs divíziójába product man...
OKEGO | Senior Account Manager
Keressük Senior Account Managerünket, aki:- 3+ év ATL / BTL tapas...