Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Célcsoportképzés
A piacot úgy definiálhatjuk, mint egy termék vagy szolgáltatás meglévő és potenciális fogyasztóinak halmaza. A célcsoportképzés azon vásárlók azonosítása, akiket ezen a lehetséges körön belül érdemes megszólítani, mert vállalatunk számára elérhetőek és ...
részletek
Csomagolás, megjelenés
A csomagolás olyan a termékek számára, mint számunkra, emberek számára a ruha. Nem elég, hogy csinos, tetszetős legyen, fontos az is, hogy megvédjen, de az sem mellékes, hogy kényelmes legyen. A külső megjelenés valamennyi termék és szolgáltatás esetén ...
részletek
Döntésbefolyásoló tényezők
A fogyasztók viselkedését, választását számos tényező befolyásolhatja. A külső behatásokon túl azonban számolnunk kell olyan fontos hozzáállásbeli különbségekkel is, mint az illető érdeklődése a vásárlandó termék iránt, vagy a termékcsoport újdonsága a ...
részletek
Eladási tárgyalások
Bár sok üzletkötő túlságosan is erőszakosnak tűnik, valójában csak az az eladó válhat sikeressé, aki tárgyalásai során eléri a kompromisszumot.
részletek
Értékesítés
Az értékesítés röviden és tömören annak megoldása, hogy a termék vagy szolgáltatás eljusson végleges fogyasztójához. Ez aztán történhet közvetlenül vagy különféle közvetítők és értékesítési csatornák bevonásával, amelyek így mind hozzájárulnak ahhoz, ho...
részletek
123456789



3D animátor
3D ANIMÁTORHa úgy görbíted MAX-ban a vektorokat, mint Chuck Norri...
OKEGO | Senior Account Manager
Keressük Senior Account Managerünket, aki:- 3+ év ATL / BTL tapas...