Marketing eszközök
67 anyag az adatbázisban
Magyar Reklámetikai Kódex 2009
Tartalmában kibővítve és új szerkezetben készült el a 2009. szeptember 30-tól hatályos új Magyar Reklámetikai Kódex, amely a magyar reklámipari szereplők (hirdető, reklámozó vállalatok, a reklámokat készítő ügynökségek és a közzétevő média) etikai vállalás...
részletek
Marketing és PR trendek Karvalics Attila szerint
Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák s marketing és kommunikáció irányait a következő évekre. Miközben 2016-ban számos már tavaly is említett trend érvényesül majd (viselhető ...
részletek
Marketing és PR trendek Karvalics Attila szerint 2017-ben
Látványos, hogy az új trendekben minden mindennel összefügg. A bitcoinban is alkalmazott blockchain technológia alapjaiban alakíthatja át az üzleti viszonyrendszereket is, a média további fragmentálódása mellett az eszközök fragmentálódása befogadói atomiz...
részletek
Márkaépítési checklist
A márkázás messze túlmutat az olyan dolgokon, mint mondjuk a vállalkozásunk logója. Mára egyértelművé vált, hogy újra kell értelmeznünk a márkázás fogalmát, elsősorban arról az oldalról, hogy mi számít hatékony márkázásnak, s persze azt se feledhetjük el, ...
részletek
Megéri-e kiállításokra és vásárokra járni?
Ez a kérdés sok kisvállalkozást és nagyvállalatot foglalkoztat manapság. Valójában azonban nincs helyes vagy helytelen válasz ezzel kapcsolatban. A kérdés ugyanis két részre bomlik. Egyfelől: Miért vesz részt vállalatunk kiállításokon és vásárokon? - és am...
részletek
5678910111213