Marketing eszközök
67 anyag az adatbázisban
Hogyan tegyük láthatóvá mobilalkalmazásunkat?
A jelenlegi verseny mellett az AppStore-ban azon törekvésünk, hogy alkalmazásunkat észrevegyék, mielőbb letöltsék, és többször használják is, egyre nagyobb kihívást jelent. Sajnos sok új alkalmazás könnyen a virtuális köd homályába vész az AppStore-ban. En...
részletek
Hogyan tegyük vonzóvá reklám e-mailünket?
Számos tényező befolyásolja, hogy a reklám e-mail címzettje megnyitja-e az internetes úton kapott levelet. Néhány szempont, amelyre érdemes odafigyelni: -- Növeli az e-mail iránti bizalmat, ezáltal magasabb megnyitási rátát eredményez, ha az ü...
részletek
Így kell kinéznie egy sajtóközleménynek
Mindenki szeretné, ha minél szélesebb, számára releváns közönséghez jutnának el az őt érintő, számára - s reményei szerint a piaca, partnerei, ügyfelei számára is - fontos hírek, információk. Ennek az egyik alapvető, egyszerű eszköze a sajtóközlemények írá...
részletek
Kifizetődő őszinteség
Problémás esetekben - bármilyen kellemetlen is - talán még inkább igaz a mondás: "a legrövidebb út az egyenes". Sőt, az egyenesség nem csupán átlendíthet a nehézségeken, de az ügyfélkezelésben egyenesen kifizetődő lehet. Hibák, problémák ...
részletek
Kommunikációs teendők válság esetén
Jól működő vállalatok számára szinte elképzelhetetlen, de gyakorlatilag bármelyik cég kerülhet egyik pillanatról a másikra válsághelyzetbe. Bármikor történhet egy természeti katasztrófa, előfordulhat emberi hiba, de nem zárható ki a szándékos károkozás ese...
részletek
456789101112